Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@03:43:22 GMT

گفت‌وگوهای لایو با موضوع «آیا تئاتر برای همه است؟»

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۱۸۵۵

به گزارش خبرنگار ایلنا، سومین سری از برنامه‌های زنده گفت‌وگوهای ویروسی در قرنطینه در اینستاگرام -live- با عنوان «آیا تئاتر برای همه است؟» به میزبانی سارا حدادی، کارشناس ارشد ارتباطات و روابط عمومی تئاتر برگزار می‌شود.

سری نخست و سری دوم این سلسله گفتگوها با محوریت «تبلیغات تئاتر در دوران قرنطینه و پسا قرنطینه» و «تئاتر قرنطینه و پسا قرنطینه» به ترتیب از ۱۶ تا ۲۰ فروردین و ۲۵ تا ۲۹ فروردین برگزار شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سارا حدادی برای سری سوم این سلسله گفت‌وگوها چنین نوشته است: «در این روزهای قرنطینه اهالی تئاتر تلاش می‌کنند که با خلاقیت دوری از تئاتر را برای خود آسان‌تر کنند؛ این روزها نقش آموزش و ایده‌پردازی پررنگ‌تر می‌شود گفت‌و‌گوهای ویروسی خواهیم داشت حول محور آموزش، هنرجو و تئاتری که شاید برای همه نباشد...»

عناوین این سری از برنامه‌ها که از یکم اردیبهشت آغاز می‌شود، به شرح زیر است:

۱- اردیبهشت؛ کیومرث مرادی

نویسنده؛ کارگردان و مدرس تئاتر

 موضوع: پادمآرت و تئاتر ِدر قرنطینه

۲- اردیبهشت؛ عباس جمالی

استاد دانشگاه؛ بازیگر، نویسنده و کارگردان تئاتر

موضوع: رادیو تراس و تئاترِ در قرنطینه

۳- اردیبهشت؛ مهران امام‌بخش

مدیر گروه نمایش دانشگاه هنر و معماری دانشگاه آزاد؛ بازیگر تئاتر

موضوع: بازی در خانه و تئاتر ِدر قرنطینه

۴- اردیبهشت؛ امیر سرافرازیان

استاد دپارتمان طراحی صحنه دانشگاه هنر و معماری دانشگاه آزاد و طراح صحنه

موضوع: فیل‌شناسی و تئاتر ِ در قرنطینه

۵- اردیبهشت؛ رامتین شهبازی

مدیر گروه سینما دانشگاه سوره، پژوهشگر و منتقد سینما و تئاتر

موضوع: نقد و پژوهش در قرنطینه

این سلسله برنامه‌ها از ۱ تا ۵ اردیبهشت هر روز ساعت ۱۹ در لایو اینستاگرام سارا حدادی برگزار می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایلنا لایو اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۱۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، یعقوب نوروزی، مسئول برگزاری این کنفرانس روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: ما در راستای تحقق شعار سال به دنبال افزایش استفاده از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی اساتید و دانشجویان هستیم و اعتقاد داریم که برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌های تخصصی در رشته‌های مختلف علمی، به طور حتم عامل مهمی برای رسیدن به این هدف است.

وی افزود: کنفرانس فیزیک بنیادی ایران نیز با همین هدف در دانشگاه قم برگزار می‌شود و ما این روند را به صورت مستمر در سال جاری ادامه خواهیم داد،‌ به نحوی که تا پایان سال حداقل در هر ماه شاهد برگزاری یک همایش ملی مهم در رشته‌های مختلف علمی در دانشگاه قم خواهیم بود.

مسئول کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ادامه داد: دانشگاه قم بر اساس رسالت علمی و پژوهشی خود با سایر دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور و بسیاری از دانشگاه‌های معتبر خارجی همکاری دارد و ما تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت‌های علمی این دانشگاه در همه حوزه‌های مورد نیاز کشور، یافته‌های پژوهشی کاربردی را ارائه دهیم.

همچنین در این نشست،‌ دبیر اجرایی کنفرانس فیزیک بنیادی ایران، گفت: برای برگزاری این کنفرانس از مدت‌ها قبل، طرح نوشته و اعضای کمیته‌های علمی و اجرایی مشخص شدند،‌ همزمان با نهادهای تخصصی این موضوع همچون انجمن فیزیک ایران نیز مکاتبات و هماهنگی‌های لازم صورت پذیرفت.

سید وحید موسوی افزود: در ادامه اقدام‌های لازم برای کسب اعتبار علمی مورد نظر کنفرانس انجام و سایت و پوستر آن طراحی شد، در ادامه کار ثبت نام از متقاضیان صورت پذیرفت و ما در روز همایش میزبان ۱۶۰ شرکت کننده به صورت حضوری و مجازی خواهیم بود.

وی ادامه داد: ۲۰ مقاله تخصصی به این کنفرانس رسیده‌است که پس از انجام ارزیابی‌های لازم، ۲ مقاله از سوی نویسندگان آن به صورت سخنرانی و چهار مقاله نیز به صورت پوستر ارائه می‌شود. همچنین در این کنفرانس که با حضور استاد مهدی گلشنی(فیزیک‌دان و نظریه‌پرداز برجسته ترتیب می‌یابد) علاوه بر ارائه مقالات شاهد ۱۰ سخنرانی از سوی اساتید برجسته فیزیک خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود
  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی برای معلمان و استادان
  • تجلیل از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • قدردانی از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود
  • تجمع برخی دانشگاه‌ها در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳