Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: شکست طرح فاصله‌گذاری هوشمند شرایط بیمارستان‌های گیلان را مجدداً بحرانی می‌کند. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۳ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

منوچهر جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، افزایش ترددهای شهری و بین شهری و ورود بی‌محابای مردم به تجمعات را زمینه‌ساز گسترش دامنه شیوع کرونا در کشور و استان گیلان دانست و اظهار داشت: عدم موفقیت در اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند شرایط بیمارستان‌های گیلان را مجدداً بحرانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس همکاری مردم را رمز موفقیت طرح‌های ستاد ملی مقابله با کرونا دانست و عنوان کرد: اگر فاصله‌گذاری هوشمند به درستی انجام نشود و مردم بی‌محابا وارد تجمعات شوند، تعداد زیادی از افراد در معرض ابتلا به کرونا قرار می‌گیرند و مراجعات به مراکز درمانی افزایش پیدا می‌کند.

جمالی با بیان اینکه در روزهای نخست شیوع ویروس کرونا شاهد استقرار یک شرایط بحرانی در استان گیلان و افزایش تعداد مبتلایان به این بیماری بودیم تصریح کرد: پزشکان و پرستاران و کادر درمانی تلاش بسیار زیادی برای پذیرش و رسیدگی به بیماران مبتلا انجام دادند و تعدادی از آنان نیز در این راه جان خود را تقدیم کردند.

تهران| سیر نزولی مبتلایان به کرونا ویروس در دماوند پس از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعیگزارش|بی‌توجهی مردم به کرونا و طرح فاصله‌گذاری هوشمند در کردستان + تصاویرعملکرد کهگیلویه و بویراحمد در طرح فاصله گذاری هوشمند ضعیف است

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی وضعیت حال حاضر گیلان و بیمارستان‌های آن را باثبات خواند و با تأکید بر اینکه این استان به شرایط نسبتاً پایداری از حیث ابتلا به ویروس کرونا رسیده است ابراز داشت: میزان مرگ و میر و مراجعه به مراکز درمانی ناشی از ابتلا به کرونا در استان گیلان به شدت کاهش پیدا کرده و نزولی شده است.

وی عدم وجود کیت تشخیص سرولوژی به میزان کافی را مورد توجه قرار داد و با اشاره به اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید همچنان تداوم پیدا کند خاطرنشان کرد: افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای باید از تردد در سطح اماکن عمومی و محل کار خودداری کنند  تا از آغاز موج دوم شیوع بیماری جلوگیری به عمل آوریم.

دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تنها راه جلوگیری از بحرانی شدن مجدد وضعیت بیمارستان‌ها را عادی تلقی نکردن شرایط خواند و اظهار داشت: باید به صورت مستمر و کاملاً پیوسته مردم را به انجام اقدامات پیشگیرانه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا ترغیب کنیم تا شرایط باثبات فعلی حفظ شود.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه همکاری مردم با وزارت بهداشت و ستادهای ملی و استانی مقابله با کرونا تاکنون خوب و قابل قبول بوده است تصریح کرد: با وجود تعداد بهبودیافتگان و افرادی که به علت این بیماری جان خود را از دست داده و یا تازه به آن مبتلا شدند هنوز تعداد زیادی از افراد به این ویروس مبتلا نشده‌اند.

جمالی اهمیت بسیار زیاد مدیریت زمان و افزایش اقدامات پیشگیرانه برای ممانعت از گسترش یک بیماری در شرایط اپیدمی آن را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: هنوز هیچ درمان قطعی برای ویروس کرونا در جهان عرضه و معرفی نشده است بنابراین بهترین راه در امان ماندن از این بیماری رعایت نکات بهداشتی و در خانه ماندن است.

انتهای پیام/614/ح

R7877/P/S6,71/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا طرح فاصله گذاری هوشمند دبیر کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۱۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند

تین نیوز

انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های حمل و نقل بین المللی خراسان رضوی، نحوه درخواست ابطال ( غیر فعال نمودن )  کارت هوشمند رانندگان را اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز، بر  اساس نامه تاریخ 26 فروردین امسال انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های حمل و نقل بین المللی خراسان رضوی به کلیه شرکت های حمل و نقل بین المللی عضو و غیر عضو که به امضای احمد زمانیان رئیس هیئت مدیره این انجمن رسیده، ابطال و یا غیر فعال نمودن کارت هوشمند راننده و یا ناوگان حمل و نقل، در صورت احراز تخلف و رای صادره از سوی کمیسیون های ماده 11 و 14 سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با دستور مراجع قضایی مبنی بر انجام این امر امکان پذیر است.

کمیسیون ماده 11 ، مرجع رسیدگی به شکایات و تخلفات رانندگان ناوگان حمل و نقل جاده ای و کمیسیون ماده 14 نیز از دیگر کمیسیون های بخش حمل و نقل جاده ای است که به تخلفات مالکان ناوگان حمل و نقل جاده ای رسیدگی می کند. کمیسیون های ماده 12  نیز ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت ها و موسسات حمل و نقل کالا و مسافر است.

حمل بار بدون اخذ بارنامه دولتی، حمل بار اضافه بر ظرفیت مندرج در کارت خودرو، رعایت نکردن مقررات حمل بارهای عادی و ترافیکی، فقدان یا عدم بکارگیری تجهیزات ایمنی، در اختیار گذاشتن وسیله نقلیه به راننده ای که نام وی در بارنامه درج نشده، جابه جایی مسافر بدون اخذ صورت وضعیت، مسافرگیری در اطراف پایانه مسافربری، اخذ کمیسیون اضافی از راننده، عدم مسئولیت پذیری شرکت در خصوص پرداخت کامل و به موقع کرایه رانندگان از جمله مواردی هستند که در کمیسیون های حمل و نقل جاده ای قابل رسیدگی هستند.  سوء استفاده از کارت هوشمند رانندگان، تحمیل هزینه ها و مسئولیت های اضافی به رانندگان، عدم پرداخت حقوق دولتی، صدور بارنامه یا صورت وضعیت صوری، اجبار به حمل بار اضافه بر ظرفیت مجاز، عدم رعایت مقررات مربوط به سالن اعلام بار و درج اطلاعات نادرست در بارنامه نیز به عنوان بخش دیگری از موارد قابل طرح در کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت ها و موسسات حمل و نقل جاده ای است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • حمایت مجلس ؛ به مردم زمین رایگان بدهید | زمین اگر برای خود مردم باشد ماشین و طلای خودشان را می‌فروشند تا زمین‌شان را بسازند
  • مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند
  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تکذیب صحبت‌های غضنفری درباره وعده مالی و کمیسیون‌ها