Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی دریایی ارتش بعد از بازدید صبح امروز از منطقه سوم نیروی دریایی، با حضور در پایگاه دریایی پسابندر واقع در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان ازقسمت محتلف این پایگاه بازدید کرد. تاریخ انتشار: 08:12 - 01 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۴۰۷۸

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با حضور در پایگاه دریایی پسابندر ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف پشتیبانی رزمی، امکانات رفاهی، و پروژه‌های عمرانی در حال ساخت، آمادگی و توان رزمی کارکنان را مورد ارزیابی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریادار خانزادی با اشاره به حضور مقتدرانه و تأثیرگذار نیروی دریایی ارتش در راستای اجرای فرامین و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) در سواحل مکران، خاطرنشان کرد: همه ما موظفیم با اراده قوی و ایمان راسخ، منویات معظم له مبنی بر لزوم توسعه سواحل مکران را اجرایی کنیم تا بتوانیم گام‌های مؤثری درجهت توسعه و آبادانی سواحل مکران در مسیر پیشرفت برداریم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: ارتقا برنامه‌های فرهنگی در جهت بالا بردن قدرت روحی و روانی و باور‌های دینی برای کارکنان و خانواده‌ها، یکی از ارکان مهم در پیشبرد اهداف است و سیر پیشرفت آن در نیروی دریایی ارتش تنها با وجود حضور گرم و صمیمی خانواده‌ها در کنار کارکنان محقق می‌شود واین امر مهم دراین نقطه مرزی کشور الحمدالله با برنامه‌های خوب عقیدتی سیاسی بیش از پیش در حال تقویت است.

بازدید از امکانات بهداشتی، پزشکی و عملیاتی در مقابله با ویروس کرونا و همچنین دیدار چهره به چهره با خانواده‌ها و کارکنان وظیفه از دیگر برنامه‌های فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایگاه دریایی پسابندر بود.

بیشتر بخوانید:
روایت آمریکایی‌ها از ماجرای ۲۷ فروردین جعلی و هالیوودی است

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسین خانزادی نیروی دریایی پایگاه دریایی پسابندر فرمانده نیروی دریایی نیروی دریایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۱۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901036

دیگر خبرها

  • در ساخت زیردریایی و شناورهای زیرسطحی به بومی‌سازی رسیدیم
  • بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر