Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@20:59:07 GMT

باشگاه ۹۰ ارومیه شاکی خارجی در کمیته تعیین وضعیت ندارد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۱۹۱۹

باشگاه ۹۰ ارومیه شاکی خارجی در کمیته تعیین وضعیت ندارد

مدیرعامل باشگاه ۹۰ ارومیه گفت: هم اکنون تیم‌های لیگ دسته یک، حق جذب بازیکن خارجی را ندارند بنابراین چگونه ممکن است که تیم ۹۰ ارومیه شاکی خارجی در کمیته تعیین وضعیت داشته باشد. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

یحیی بهاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به نشست اخیر خود با مسئولان فدراسیون فوتبال اظهار کرد: باشگاه 90 ارومیه تقریبا هیچ پرونده‌ای در فدراسیون فوتبال ندارد اما بسیاری از این پرونده‌ها مربوطه به پیش از انتقال امتیاز به باشگاه 90 یعنی مربوط به ماشین‌سازی و شهرداری تبریز بوده است و در واقع چند پرونده بازیکن خارجی ارتباطی به باشگاه 90 نداشته و باید در سالیان گذشته حل و فصل می‌شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه باشگاه 90 از دو سال گذشته فعالیت خود را در لیگ دسته یک آغاز کرده است افزود: از سوی دیگر هم اکنون تیم‌های لیگ دسته یک، حق جذب بازیکن خارجی را ندارند بنابراین چگونه ممکن است که تیم 90 ارومیه شاکی خارجی در کمیته تعیین وضعیت داشته باشد، پس شاید با این اتفاق پنجره نقل و انتقالات باشگاه 90 بسته شده اما امید است که مشکل حل شود.

مدیرعامل باشگاه 90 ارومیه تصریح کرد: جالب است که باشگاه 90 از جزئیات جذب بازیکن خارجی همچون «فرناندز» بی‌اطلاع است، او دروازه‌بان اسپانیایی بوده و قرار بود در تیم شهرداری تبریز بازی کند و سپس پروانه باشگاه به ماشین‌سازی منتقل شده است، بنابراین متاسفانه زمانی که باشگاه 90 دسترسی به بایگانی و اطلاعات ندارد، چگونه باید از خود دفاع کند.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش در مورد آغاز و یا ادامه مسابقات لیگ چیست؟ عنوان کرد: متاسفانه این شرایط متوقف شده و اگر چه فوتبال برایمان در اولویت است و تیم 90 نیز جزو مدعیان و جزو گزینه‌های صعود به لیگ دسته یک قلمداد می‌شود، اما از یک سو نیز سلامت مردم برایمان مهم‌تر است و هر زمان که مسئولان مربوطه تشخیص به، از سرگیری ادامه بازی‌ها بکنند، تابع هستیم.

مسئولان برای لیگ برتری شدن تیم فوتبال 90 ارومیه باید پای کار آیندتاریخ جدید مسابقات تیم فوتبال 90 ارومیه اعلام شد؛ سه بازی تا پایان سالتیم فوتبال 90 ارومیه بهترین خط دفاعی لیگ دسته یک را کسب کرد

بهاری تاکید کرد: فوتبال چندان ارزش ندارد که با جان مردم بازی شود و مساله ناراحت‌کننده این بود که بسیاری از دوستان در لیگ یک، نظرات منفعت‌طلبی ارائه دادند بنابراین در این شرایط فقط باید صبر کرد و اگر مسئولان ادامه برگزاری مسابقات را صلاح دانستند، بازی‌ها پس از پایان کرونا برگزار شود.

وی در ادامه در خصوص شایعه کسر قراردادها عنوان کرد: این موضوعی که فیفا عنوان کرده شامل کشورهایی است که پرداخت دستمزدهایشان به صورت هفتگی است اما در کشورمان پول به صورت فصلی پرداخت می‌شود و بی‌تردید اگر خواهان ورود به این موضوع باشد شکست می‌خورد و این موضوع اصلا مشمول  فوتبال ایران نمی‌شود.

مدیرعامل باشگاه 90 ارومیه گفت: فوتبال ایران در 99 درصد پرونده‌هایی که در فیفا داشته است بازنده بوده و اگر خواهان اجرای این قانون فیفا باشیم، بازیکنان خارجی و دیگر بازیکنان برایمان مشکل‌ساز می‌شوند.

انتهای پیام/7548/ی

R7548/P/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازیکن خارجی لیگ دسته یک باشگاه 90

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۱۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رأی خود را درباره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که به شرح زیر است.

در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس تهران علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تأیید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

کد خبر 6095279

دیگر خبرها

  • مشهد رکورددار هوای ناسالم است/ پاک‌ترین هوا سهم ارومیه شد
  • وضعیت میدان در جنگ شناختی را رسانه‌ها و روایت‌ها تعیین می‌کنند
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • سرعت رسیدگی به پرونده‌های اموال تملیکی در تعزیرات افزایش یابد
  • بررسی وضعیت بیمه اتباع خارجی در قم
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • شکایت علیه فوتبال: جان فوتبالیست‌ها بی‌اهمیت است
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد