Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@13:11:12 GMT

کشف ۲۱۶ راس دام قاچاق در کبودراهنگ

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۱۹۷۳

کشف ۲۱۶ راس دام قاچاق در کبودراهنگ

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان کبودراهنگ حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور اصلی به ۲ دستگاه کامیون که از استان‌های غربی به سمت مرکز کشور در حال حرکت بودند، مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در بازرسی از این کامیون ها، ۲۱۶ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز کشف و ۲ متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار کامرانی صالح با اشاره به این که برابر نظر کارشناسان ارزش احشام مکشوفه، ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، از شهروندان خواست هر گونه اخبار در خصوص تردد احشام غیر مجاز را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف دام قاچاق اخبار نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۱۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس

فرمانده مرزبانی استان خوزستان از توقیف یک فروند شناور موتور لنج تجاری متخلف و کشف ۶۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های شمالی خلیج همیشه فارس خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار لطفعلی پاکباز اظهار داشت: با تشدید اقدامات کنترلی در گلوگاه‌های حساس در مرزهای آبی و خشکی روز گذشته و در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جلوگیری از ورود و خروج هرگونه قاچاق به کشور، ماموران پایگاه دریابانی ماهشهر یک فروند شناور تجاری حامل بار قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان در ادامه افزود: ماموران در بازرسی از شناور توقیف شده 70دستگاه کولرگازی اسپیلت و 50 دستگاه تلویزیون LED را کشف و ضبط کردند.

سردار پاکباز با اشاره به دستگیری پنج متهم در این رابطه اظهار کرد: پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان دستگیر شده تحویل مراجع قانونی شدند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • صالح آبادی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشستند + فیلم و تصاویر
  • اعلام نفرات برتر لیگ دو‌و‌میدانی شهید شمسی‌پور + اسامی
  • رقابت ۸۰ دونده مستعد استان همدان در لیگ دو و میدانی شهید شمسی پور
  • تشییع پیکر شهید رنجنوش بر روی دستان کبودراهنگی ها
  • تشییع لاله فاطمی بر روی دستان مردم ویان و کبودراهنگ