Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان روز دوشنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران اظهار داشت: در راستای پایدارسازی منابع درآمدی شهرداری ها جهت حصول منابع مالی پایدار و پس از معرفی شهرداری های درگهان و بستک به سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور موفق به دریافت تسهیلات کم بهره ماشین آلات مورد نیاز جهت افزایش خدمات رسانی مطلوب به شهروندان و تامین منابع پایدار این دو شهرداری شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا مدرس خاطرشان کرد: همچنین طرح های شهرداری‌های بندرکنگ، تیرور، سردشت و بیکاه با مبلغی افزون بر ۱۳۰ میلیارد ریال  تصویب و به کارگروه ملی اعطای تسهیلات کم بهره معرفی شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان تصریح کرد: طرح‌های شهرداری های بندرچارک،  گوهران، جناح و حاجی آباد نیز در دست بررسی و اقدام هستند.

برچسب‌ها تسهیلات ارزان قیمت استانداری هرمزگان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات ارزان قیمت استانداری هرمزگان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور تسهیلات ارزان قیمت استانداری هرمزگان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۱۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان

رضا اکبری، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور روز گذشته در بازدید از روند اجرایی پروژه بزرگراه آستارا – آستارا گفت: این پروژه به طول یک هزار و ۴۰۰ متر در نقطه مرزی بین جمهوری اسلامی ایران و کشور آذربایجان در حال انجام است و نقش بسزایی در حمل و نقل ترانزیتی ایفا می‌کند.

او با بیان اینکه این بزرگراه در کنار پایانه مرزی جدید در کاهش بار ترافیکی کامیون‌ها اثر گذار خواهد بود، افزود: قطعاً همکاری دستگاه‌های همسو به پیشبرد این پروژه کمک خواهد کرد.

به گفته معاون سازمان راهداری، پروژه بزرگراه آستارا - آستارا شامل یک دهنه پل بزرگ به طول ۳۲ متر، دور برگردان غیرهمسطح، ساختمان اداری مرزبانی، آب رو و زیرگذر است.

اکبری با بیان اینکه این پروژه ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: امیدواریم پروژه بزرگراه آستارا - آستارا تا پایان شهریور ماه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

او همچنین گفت: با توجه به تردد میانگین روزانه ۳۰۰ کامیون به خارج از کشور از طریق مرز آستارا، توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل بین المللی در این شهرستان ضروری است.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • صدور هشدار سطح نارنجی و زرد هواشناسی در هرمزگان
  • ۲ هشدار هواشناسی در هرمزگان صادر شد
  • بانک مرکزی: گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • ۲ هشدار سطح نارنجی و زرد هواشناسی در هرمزگان صادر شد
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • میزان بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۰۰ سه برابر شد
  • تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • راهکار توسعه اقتصادی و تقویت منابع ارزی؛ تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان