Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمودرضا مرادی روز یکشنبه در نشست هم اندیشی مسوولان استانی با موضوع بررسی وضعیت و مشکلات بیمارستان‌های خصوصی استان در استانداری کرمانشاه افزود: بیمارستان‌های خصوصی استان با مشکلات عدیده ای مواجه هستند و با شیوع کرونا و به دلیل کاهش مراجعات و کنسل شدن اعمال جراحی الکتیو مشکلات آنها افزایش پیدا کرده به طوری که در برخی موارد منجر به تعدیل نیرو در این مراکز نیز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در پروتکلی از سوی وزارت بهداشت باتوجه به شیوع بیماری کرونا اعمال جراحی به سه دسته ضروری، نیمه ضروری و غیرضروری تقسیم شده است.

تجهیز مراکز درمانی بخش خصوصی برای مقابله با کرونا

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه نیز در این جلسه گفت: به دلیل شرایط موجود و شیوع کرونا، بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های خصوصی دچار زیان‌های مالی فراوانی شده اند و نیاز به تامین تجهیزات و امکانات در راستای مقابله با کرونا دارند.

محمدابراهیم الهی تبار افزود: مشکلات بیمارستان‌ها و کلینیک های خصوصی در ستاد کرونای استان بررسی و راهکارهایی در جهت فراهم ساختن امکانات و ظرفیت های لازم برای فعال سازی بیمارستان‌های خصوصی و بکارگیری مجدد نیروهای تعدیل شده و باتجربه در این مراکز مطرح خواهد شد
 
او گفت: در این شرایط خاص باید نسبت به پرداخت طلب بخش خصوصی بهداشت و درمان استان از بیمه‌ها اقدام شود و بحث تعرفه ها نیز مورد بررسی قرار گیرد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون ۸۲ هزار و ۲۱۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۸۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا به ۵۱۱۸ نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز یکشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از این ویروس در کشور بیان کرد: از دیروز تا امروز ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ و براساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۳۴۳ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۸۲ هزار ۲۱۱ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۷ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و تا امروز ۵۱۱۸ نفر از بیماران، جان باخته و دیگر در بین ما نیستند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بخش خصوصی بیمارستان فوت معاون سیاسی امنیتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بیمارستان های خصوصی بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۲۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

دیگر خبرها

  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • مدیریت درست بارندگی در یزد
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • بارندگی یزد به درستی مدیریت شد
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • تعطیلی شنبه یا ۵ شنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبرو کرده است
  • تعطیلی شنبه یا ۵شنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبرو کرده
  • اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو