Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک موناکو فرانسه به ستایش از ستاره جوان پاری سن ژرمن پرداخت و او را با تیری آنری مقایسه کرد.

به گزارش ایسنا، سسک فاربرگاس هافبک اسپانیایی موناکو در گفت و گویی که با رادیو کادنا سر داشت درباره موضوعات زیادی صحبت کرد.

او ابتدا درباره جدایی مسی از بارسلونا گفت: من همواره با مسی صحبت می کنم. او می خواهد که با پیراهن بارسلونا از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ممکن است که در بارسلونا هزاران اتفاق رخ دهد اما اطمینان دارم که مسی هیچ وقت تیم را ترک نمی کند و با پیراهن بارسلونا از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

فابرگاس درباره ابتلای مادر بزرگش به کرونا گفت: او 95 سال سن دارد و به ویروس مبتلا شده است و همین باعث شده است تا از او دور باشم. خوشبختانه وضعیت مادر بزرگم خوب است و همچنان در بیمارستان به سر می برد. قرار است همچنان تا 11 می در قرنطینه باشیم و باید دید که بعد از آن چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

این بازیکن درباره رئال مادرید گفت: من بارها فرصت بازی در رئال را داشتم اما راهی این تیم نشدم. من به عنوان بازیکن به رئال مادرید نه گفتم اما به عنوان مربی به هیچ تیمی نه نخواهم گفت. یک فرد نمی تواند بگوید که از این آب نخواهد خورد. اگر روزی مربی شوم در هر تیمی ممکن است مربیگری کنم.

فابرگاس ادامه داد: شرایط یک مربی با بازیکن بسیار متفاوت است. یک مربی را ممکن است که حتی بعد از دو روز اخراج کنند اما بازیکن قرارداد دارد و اخراج نخواهد شد و به همین خاطر مربی می تواند در هر تیمی مربیگری کند.

فابرگاس در پایان درباره امباپه گفت: اگر مربی بودم قطعا درخواست جذب این بازیکن را می دادم. او من را به یاد تیری آنری می اندازد. او بازیکن بسیار خوب و کاملی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سسک فابرگاس ليونل مسی کیلیان ام باپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۲۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد

به گزارش "ورزش سه"، مارکو وراتی بار دیگر در رادار بارسا قرار گرفته است. ستاره ای که هفت سال پیش باعث اصطکاک شدید بارسا و پاری سن ژرمن شد و اختلافات با امضای قرارداد نیمار به اوج رسید، بار دیگر به باشگاهی که چندین بار او را می‌خواست، مرتبط شده است.

طبق گزارش موندو دپورتیوو، مارکو وراتی به بارسلونا پیشنهاد شده تا خط هافبک این تیم را تقویت کند. بازیکن سابق پاری سن ژرمن تابستان گذشته راهی العربی قطر شد. 

وضعیت کیفی او و سطح رقابتی پایین لیگ قطر شک و تردید را در باشگاه کاتالان در مواجهه با خرید احتمالی او ایجاد کرده، اگرچه این بازیکن ایتالیایی تنها 31 سال دارد و مدت ها در سطح اول فوتبال دنیا می درخشید.

البته وراتی اگر می خواهد به بارسلونا بپیوندد، باید از خیر دستمزد بالایی که در حال حاضر در قطر دریافت می کند بگذرد.

دیگر خبرها

  • فراتر از یک وینگ‌‌ بک همچون الخاندرو گریمالدو در بایرلورکوزن
  • گری نویل در خصوص باخت 7-0 به بارسلونا؛ انریکه تحویلم نگرفت و به او فحش دادم!
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • مارکو وراتی خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده‌است
  • اسیر در دیوار زرد: اینجا دارم هدر می‌روم!
  • نامزدی امباپه و انریکه برای دو جایزه ارزشمند
  • آنری: در مورد رئال مادرید، هزاران «اما و اگر» وجود دارد اما آن‌ها کار خودشان را می‌کنند
  • خط و نشان رودیگر برای امباپه/ چه کسی گفته او به رئال می‌آید؟
  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم جنجالی رئال
  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم بزرگ رئال