Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان ابتلای حدود ۲۰ نفر از کارمندان ارگ ریاست جمهوری به ویروس کرونا را تایید کرد.

صدیق صدیقی، سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان اظهار داشت که پس از اعلام نتیجه آزمایش این کارمندان، ابتلای آنها به ویروس کرونا را تایید می‌کند.

وی افزود که اشرف غنی، رئیس جمهور و معاونان او به این ویروس آلوده نیستند و تمام تدابیر لازم برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در داخل ارگ گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان اضافه کرد که بررسی‌های بهداشتی در ده ها دفتری که در داخل ارگ می باشد جریان دارد.

پیش از این برخی رسانه‌های داخلی و خارجی از ابتلای ۲۰ تا ۴۰ نفر از کارمندان ریاست جمهوری افغانستان به ویروس کرونا گزارش داده بودند.

دفتر ریاست جمهوری افغانستان همچنین اعلام کرده است که اشرف غنی دیروز جلسات کمیته اقتصادی را رهبری کرده که در آن امرالله صالح، معاون او و یوسف غضنفر، نماینده ویژه اشرف غنی در امور توسعه اقتصادی نیز حضور داشته‌اند.

گفتنی است که بر اساس آمار ارائه شده از سوی وزارت صحت عامه/ بهداشت افغانستان، تاکنون ۹۹۶ نفر در سراسر این کشور به ویروس کرونا آلوده شده‌اند که از این میان ۳۳ نفر جان‌ خود را از دست داده و ۱۳۱ تن دیگر نیز بهبود یافته‌اند.

بیشترین آمار ابتلا به ویروس کرونا در ولایت‌های هرات، کابل و قندهار ثبت شده است و کابل بیشترین مرگ ناشی از این ویروس را داشته است.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ریاست جمهوری افغانستان ارگ ریاست جمهوری افغانستان ویروس کرونا ریاست جمهوری افغانستان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۲۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم باشکوه تحلیف پوتین به عنوان ریاست جمهوری

تعداد بازدید : 4 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 127 ولادیمیر پوتین، این سیاستمدار کهنه کار ۷۱ ساله در اوایل سال جاری میلادی با ۸۷.۲۸ درصد آرا برای بار پنجم به عنوان رئیس‌جمهور روسیه انتخاب شد. مراسم تحلیف ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برای پنجمین دوره ریاست جمهوری پوتین در کرملین برگزار شد. مراسم تحلیف ریاست جمهوری برای سی سالگی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • مراسم باشکوه تحلیف پوتین به عنوان ریاست جمهوری
  • «پوتین» به چین و ترکیه سفر می‌کند
  • مراسم تحلیف دور جدید ریاست جمهوری ولادیمرپوتین
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند
  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • افشاگری رشیدی کوچی: افرادی محکومیت قطعی داشتند، اما به دلیل نزدیکی شان به دولت در مجلس آینده حضور دارند / می‌خواهند ریاست را هم به جریان پایداری نزدیک کنند
  • دست‌های پشت پرده در انتخابات به روایت «رشیدی کوچی»
  • توزیع ۲۱ هزار پاسپورت در بغلان