Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@03:38:12 GMT

آغاز لیگ مجازی مهارت‌های فردی فوتبال در خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۲۵۸۳

آغاز لیگ مجازی مهارت‌های فردی فوتبال در خراسان رضوی

به گزارش خبرآنلاین از خراسان رضوی ؛ محسن حیدری با بیان اینکه فعالیت‌های پیش‌بینی شده در دل این لیگ مجازی در جهت به چالش کشیدن توانایی‌های فوتبال‌آموزان در یک فضای مسابقه‌ای است، مهمترین هدف لیگ را ایجاد پویایی و نشاط نسبی در بین فوتبال‌ها عنوان کرد.

وی ادامه داد: این لیگ در حدود ۱۰ تا ۱۲ مرحله و در بخش‌هایی از جمله تکنیک، آمادگی جسمانی و فان اجرا و در انتها به سه نفر اول که در مجموع آیتم‌ها بالاترین امتیاز را کسب کرده‌اند به ترتیب مبلغ ۱۰، ۶ و ۴ میلیون ریال اهدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه به ده نفر از بازیکنانی که ضمن مشارکت فعال، از نگاه داوران لیگ و رای مردمی آرا بیشتری کسب کرده باشند نیز هدایای به رسم یادبود تقدیم خواهد شد.

وی با طرح این نکته که لیگ مجازی مهارت‌های فردی مخصوص بازیکنان زیر ۱۶ سال پسر بوده و رده سنی در بخش بانوان آزاد است، حضور فوتبال‌آموزان پسر و دختر را در لیگ مجازی با رعایت نکاتی که در ارسال فایل‌ها و اجراها قید خواهد شد، بلامانع اعلام کرد و افزود: در واقع برنامه اجرایی لیگ حاصل همفکری کمیته‌های جوانان و بانوان هیات فوتبال استان است و ارزشیابی فوتبالیست‌های پسر و دختر در گروه های مخصوص به خود و با در نظر گرفتن رده‌های سنی انجام خواهد شد.

حیدری ضمن اظهار امیدواری در جهت برون رفت سریعتر از شرایط کنونی، از خانم‌ها فاطمه شریف و سمانه چهکندی و آقایان حسین بادامکی، آرمین رهبر، عباس شریف، سید حسین غیاثی، حمید طیبی، رضا غلامی، عماد ملکی، احسان عسکری و سید خلیل موسوی به عنوان داوران لیگ نام برد که در کنار آرای مردمی، نفرات برتر را انتخاب خواهند کرد.

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی ادامه داد: نفرات برتر هر هفته مشخص خواهند شد که وزن آرای داوران ۶۰ درصد و آرای مردمی ۴۰ درصد خواهد بود و ۳ نفر برتر در دو بخش آقایان و بانوان در پایان لیگ و پس از اجرای تمام چالش‌ها مشخص خواهد شد.

46

کد خبر 1378923

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان خراسان رضوی لیگ مجازی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۲۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌های باورنکردنی در دنیای فوتبال؛ از رونالدو و مسی تا نیمار و ام باپه / فیلم

مهارت‌های باورنکردنی در دنیای فوتبال؛ از رونالدو و مسی تا نیمار و ام باپه / فیلم

دیگر خبرها

  • مهارت‌های باورنکردنی در دنیای فوتبال؛ از رونالدو و مسی تا نیمار و ام باپه / فیلم
  • بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات
  • آغاز نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از پانزدهم اردیبهشت
  • الهام چرخنده به تئاتر برگشت
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد