Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@17:14:11 GMT

بازاریان گناوه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۲۵۹۷

بازاریان گناوه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند

محمد بازیاری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: باتوجه به امکان انتقال بالای این ویروس و ناشناخته بودن رفتار آن، رعایت همه دستورات و پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم و بازاریان در هنگام فعالیت مجدد این صنوف نقش چشمگیری در جلوگیری از شیوع این ویروس خواهد داشت.

وی اضافه کرد: با بازگشایی بازار و مسیرهای تردد استان و شهرستان، احتمال شیوع کرونا بیشتر از گذشته وجود خواهد داشت  و از همشهریان می‌خواهیم از دورهمی‌ها، بویژه پذیرش میهمان از سایر شهرها و مسافرت‌های غیر ضروری بجد پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیاری اظهارداشت:  همانطور که تعطیلی بازار تجاری گناوه نقشی مهم در پیشگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا داشت و به یک الگو در کشور تبدیل شد، در زمان بازگشایی نیز بیش از قبل نکات بهداشتی را در برابر بیماری  بخوبی رعایت کنند.

وی با تقدیر از همراهی و همکاری مردم بویژه بازاریان در مقابله با ویروس کرونا گفت: هر پاساژ یک نماینده در گروه واتساپی اصناف داشته باشد تا از  اطلاع رسانی در زمینه پروتکل‌های  بهداشتی و آموزش در جریان قرار گیرد و به دیگر کسبه انتقال دهند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه افزود: کسبه باید هنگام فعالیت از ماسک و دستکش، محلول ضد عفونی مناسب برای سطوح و دست از مراکز عرضه که توسط شبکه بهداشت و درمان اعلام می‌شود، استفاده کنند.

وی ادامه داد:  هر مجتمع تجاری قبل از بازشدن  ضد عفونی شود و بازرسان بهداشت برای آموزش پروتکل‌های بهداشتی حضور داشته باشند.

بازار تجاری گناوه از پیشگامان مبارزه با ویروس کرونا در کشور شناخته شده و در این ارتباط بصورت خودجوش از ۶ اسفند ۹۸ تا پایان فروردین ۹۹ تعطیل شد.

مجتمع تجاری گناوه از ۳۱ فروردین بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا این شهرستان بازگشایی شد.

ستاد مقابله با کرونا این شهرستان اجازه بازگشایی مغازه‌ها را مشروط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فعالیت محدود از  ساعت ۸ تا ۱۴ کرده‌است.

بازار تجاری گناوه از بازارهای پررونق کشور و از نقاط گردشگرپذیر استان بوشهر است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان بوشهر جمهوری اسلامی شبکه بهداشت و درمان ماسک ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی پروتکل های بهداشتی تجاری گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۲۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در حالی که در دومین ماه از فصل بهار هستیم ارتفاع برف در این محور به حدود ۱۰ متر می‌رسد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تنکابن با اشاره به اینکه جاده سه هزار تنکابن هرساله با بارش نخستین برف به مدت ۵ ماه بسته می‌شود گفت: بازگشایی این محور نسبت به سال گذشته ۱۰ روز زودتر با تلاش ۸ راهدار و ۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین آغاز شد.

عادل منصورکیایی با اشاره به اینکه برف در مناطق سلج انبار و بشم سر به حدود ۱۰ متر می‌رسد افزود: با بازگشایی محور سه هزار تنکابن به الموت قزوین مدت زمان مسافت از ۱۰ ساعت به ۳ ساعت کاهش پیدا کرده است.

وی بازگشایی این محور را در توسعه اقتصادی و رونق گردشگری منطقه بسیار مهم دانست.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تنکابن گفت: نیرو‌های راهداری استان قزوین هم از روستای پیچ بن و کاروانسرا الموت قزوین شروع به بازگشایی محور کردند.

یادآور می‌شود طول این محور در محدوده تنکابن ۷۰ و استان قزوین ۹۰ کیلومتر است. ۱۲ کیلومتر از ۷۰ کیلومتر طول این محور در محدوده تنکابن برف گیر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد
  • همدان زیرساخت‌های خوبی برای مبادلات تجاری با روسیه دارد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • بیماری و بیکاری سهم ۷ میلیون ایرانی از دریای خزر | یک مسئول محیط زیست: برای شنا هم حاضر نیستم به خزر بروم
  • بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • از ۱۰ برند رژ لب تا مکمل تقویتی مو ؛ این محصولات را نخرید، تقلبی است 
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت