Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@17:10:48 GMT

بهبود وضعیت خدمت دهی در دفاتر پیشخوان استان یزد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۲۶۵۴

بهبود وضعیت خدمت دهی در دفاتر پیشخوان استان یزد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ محمدرضا پاکدل گفت:  با تدابیر انجام شده توسط کارگروه استانی دفاتر پیشخوان دولت به منظور پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، مقرر شد تمامی دفاتر در دوشیفت صبح و عصر فعال باشند تا ضمن کاهش تجمعات، شهروندان نیز بتوانند آسوده خاطر و با در نظر گرفتن فاصله گذاری اجتماعی، زمان مراجعه به دفاتر را برنامه ریزی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با توصیه به انجام حداکثری کارها بصورت الکترونیکی و آنلاین یادآور شد، ایجاد شرایط ثبت نام اینترنتی سیم کارت تلفن همراه به اپراتورها ابلاغ شده و مردم می توانند از این امکان ایجاد شده استفاده نمایند.
پاکدل تاکید کرد: علاوه بر موضوعات مذکور، دستورالعمل ها و توصیه های بهداشتی به کلیه دفاتر پیشخوان ابلاغ شده و آنها نیز در حال اجرا می باشند و امید است شهروندان نیز با مساعدت و همراهی و انجام ترددهای صرفاً ضروری، زمینه را برای عبور از بحران کرونا فراهم کنند.

46

کد خبر 1378924

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۲۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳

محمود پاکدل معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران به تسنیم، گفت: همانطور که در خبر‌ها نیز اعلام شد: دریافت کنندگان حق پرستاری بنیاد شهید در سال ۱۴۰۳، حقوقشان را در فروردین با افزایش ۳۵ درصدی دریافت کردند.

به گزارش تسنیم، وی گفت: این افزایش شامل همه طیف‌های مشمول حق پرستاری اعم از والدین شهدا، همسران شهدا، جانبازان و ... بود که به مبلغی بیش از ۷ میلیون تومان رسید و در مجموع ۱۳۸ هزار نفر این حقوق را دریافت کردند.

پاکدل گفت: والدین شهدا نیز در سال جدید حقوقشان از ۷ میلیون تومان به ۱۵ میلیون تومان، افزایش یافت و علاوه بر آن تمام حقوق بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران طبق مصوبه دولت، حقوقشان ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی درخصوص برخی دیگر از خبر‌ها که در خصوص حقوق ایثارگران معسر مطرح می‌شود را نادرست خواند و گفت: متأسفانه برخی رسانه‌ها خبر‌ها را درست منعکس نمی‌کنند.

دیگر خبرها

  • تغییر جدید در خط ۴۷ اتوبوسرانی اصفهان
  • تراز آبی دریاچه ارومیه ۱۵ سانتی‌متر افزایش یافت
  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • اسطوره گزارشگری WWE از بهبود وضعیت سلامتی خود خبر داد
  • بهبود وضعیت بنادر، گمرکات وانبارهای اموال در استان هرمزگان
  • قانون‌مداری و اخلاق‌مداری ۲ رویکرد مهم در ارایه خدمت به مردم است
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • دادستان کرمان خواستار ارتقا خدمات دفاتر قضایی شد
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد 
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد