Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@19:24:51 GMT

پیش بینی باران ۴روزه در برخی استان‌ها

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۲۹۳۲

پیش بینی باران ۴روزه در برخی استان‌ها

سازمان هواشناسی با پیش بینی تداوم بارش‌ها در برخی استان‌های کشور تا آخر هفته اعلام کرد:‌ شنبه و یکشنبه آینده در استان‌های قزوین، البرز و تهران باران می‌بارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در شمال غرب، دامنه‌های زاگرس در استان‌های همدان، مرکزی و قم و دامنه‌های البرز در استان‌های قزوین، آلبر و تهران و همچنین در استان‌های هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، جنوب استان‌های فارس و بوشهر رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا در شمال غرب و دامنه‌های البرز شرقی واقع در استان‌های مازندران،گلستان، خراسان شمالی، سمنان و استان‌های کرمان،هرمزگان،جنوب شرق فارس و کل نوار شرقی کشور رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی شده است. در ساعات بعدازظهر این روز وقوع رگبار و رعدوبرق در جنوب شرق فارس، شمال هرمزگان و جنوب کرمان شدت خواهد داشت و بارش تگرگ دور از انتظار نیست.

روز چهارشنبه بارش در جنوب، جنوب شرق، شرق و شمال غرب کشور ادامه خواهد داشت و در خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان بارش شدت خواهد داشت.  در اوایل شب چهارشنبه بانفوذ هوای خنگ به سواحل دریای خزر بارش در استان‌های گیلان و مازندران آغاز می‌شود و روز پنجشنبه علاوه بر این‌که گستره بارش کل نوار شمالی کشور را فراگرفته در دامنه‌های زاگرس مرکزی در غرب کشور و دامنه‌های جنوبی البرز نیز بارش پیش بینی می‌شود.

جمعه پیش رو در اکثر مناطق کشور آسمان صاف است و در بعدازظهر در ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس بارش‌های پراکنده روی می‌دهد.

شنبه و یکشنبه هفته آینده با گذر موج تراز میانی جو در شمال غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی در غرب و جنوب غرب،دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران و در غرب سواحل شمالی بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در عراق و انتقال آ«به غرب و جنوب غرب کشور دور از انتظار نیست. همچنین تا اواخر هفته در اکثر مناطق کشور روند تدریجی افزایش 3 تا 5 درجه‌ای دما را خواهیم داشت و طی روزهای پنجشنبه و جمعه در شمال غرب و سواحل شمالی و جمعه و شنبه هفته آینده در شمال شرق کشور کاهش نسبی دمای 5 تا 7 درجه روی می‌دهد.

انتهای پیام

     

منبع: دانا

کلیدواژه: شمال غرب پیش بینی وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۲۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش باران و‌کاهش محسوس دما در استان البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، هواشناسی البرز با اعلام هشدار سطح نارنجی برای استان، رگبار و‌ بارش پراکنده باران و کاهش محسوس دما پیش بینی کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • امروز در کدام استان ها باران می آید؟
  • رگبار باران در نقاط مختلف کشور 
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز | رگبار باران و رعد و برق در چندین استان | تهران هم بارانی می‌شود
  • کاهش دما در شمال شرق و استان‌های ساحلی / امروز و فردا در کدام مناطق باران می‌بارد؟
  • بارش رگباری و وزش شدید باد در ۱۷ استان/ آماده‌باش هلال‌احمر
  • پیش بینی بارش باران و‌کاهش محسوس دما در استان البرز
  • بارانِ بهاری در راه ۱۸ استان
  • نواحی غربی کشور ۱۷ اردیبهشت ماه بارانی می‌شود
  • رگبار شدید و رعد و برق در ۵ استان از فردا | تداوم بارش‌ها تا آخر هفته در این مناطق | وزش و باد و گرد وخاک در بخش‌هایی از کشور
  • جاده چالوس یکطرفه شد/بارش باران در جاده‌های ۱۰ استان