Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، حجت‌الاسلام حسن درویشیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور در مورد معدوم‌سازی جوجه‌ها گفت: وقتی این خبر را شنیدم و تصاویر را دیدم، بسیار متأثر شدم. چرا که کاری غیرانسانی صورت گرفته است و سازمان بازرسی به محض اطلاع از این موضوع، ورود کرد.

وی گفت: البته خیلی قبل‌تر از این اتفاق ما درباره برخی از مشکلات از جمله تأمین ارز مورد نیاز برای نهاده‌های طیور در زمینه تولید مرغ و جوجه یک روزه اقدام کرده بودیم و ۹ فروردین در این خصوص با بانک مرکزی مکاتبه کردیم و مجدد هم پیگیری‌ها انجام شد تا ارز مورد نیاز بیش از ۲ میلیون تن نهاده‌های طیور که اکنون در بنادر هست، تأمین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این تصمیم منتظر تخصیص ارز و حمل آنها برای استفاده تولیدکنندگان مرغ بوده که تا به حال رخ نداده است.

حجت‌الاسلام درویشیان افزود: اینکه آیا در این موضوع انجمن تولیدکنندگان جوجه یک روزه مقصر بوده یا در نتیجه مصوبه ستاد تنظیم بازار بوده یا علل دیگری داشته است، به جد پیگیرش هستیم و نتیجه را اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور این کار را اقدامی غیرانسانی خواند و گفت: این اقدام هیچ مجوز شرعی و قانونی ندارد و مراجع ذیربط در این خصوص برخورد قانونی خواهند کرد.

ماجرای زنده‌ به گور کردن جوجه‌ها | چه کسی دستور داد؟ | واکنش تند محیط زیست نبود تعادل بین عرضه و تقاضا منجر به معدوم‌سازی جوجه‌ها شد دستور روحانی به وزیر اطلاعات درباره ماجرای جوجه‌کُشی کد خبر 502982 برچسب‌ها سازمان بازرسی کل کشور

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سازمان بازرسی کل کشور سازمان بازرسی جوجه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۳۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک

مسجدی در این سفر در جریان مشکلات جاده مواصلاتی سیریک – جاسک نیز قرار گرفت.

وی همچنین در بازدید از توقفگاه نگهداری بیش از ۱۰۷ خودروی بدون صاحب و پیگیری، در خصوص نحوه آزادسازی این خودرو‌ها گفتگو کرد.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با حضور در مسجد صاحب الزمان (عج) به مشکلات بیش از ۲۰ تن از مردم شهرستان سیریک در حوزه پرورش میگو، تصفیه آب و زمین‌های ملی رسیدگی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • لزوم توانمندسازی بازرسی کار / تقدیر از شهرداری اصفهان برای پیاده‌سازی نظام یکپارچه HSE
  • بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک
  • ثبت بالاترین رکورد جوجه‌ریزی در سال ۱۴۰۲ / کاهش ۴۱ درصدی کانون بیماری در واحدهای پرورشی
  • کشف و معدوم سازی مواد غذایی فاسد در تاکستان
  • راهکار پایان دادن به تقاضای کاذب دلار
  • شکار جوجه عقاب توسط شاهین و واکنش عقاب‌ها
  • سازمان دامپزشکی به‌دنبال بازمهندسی در فرایندهای سازمانی است
  • مشکل کمبود شیرخشک در نشست سازمان بازرسی بررسی شد