Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری المعلومه، نیرو‌های الحشد الشعبی با پشتیبانی نیروی هوایی ارتش عراق توانستند پس از رصد اطلاعاتی، راه‌های نفوذ تروریست‌های داعش از مسیر رود دجله به استان صلاح‌الدین را مسدود کنند.

این نیرو‌ها در بیانیه‌ای اعلام کردند تیپ ۳۵ الحشد الشعبی با استناد به داده‌های اطلاعاتی و پوشش هوایی ارتش، مسیر‌هایی را که تروریست‌های داعش برای حمله به مردم بی گناه از آن استفاده می‌کردند، مسدود کردند و به خطر حملات آن‌ها پایان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با انجام این عملیات منطقه «الزلایه» در جنوب تکریت و نزدیک به رود دجله از خطر حملات تروریستی مصون شد.

علی الحسینی، یکی از فرماندهان الحشدالشعبی نیز اعلام کرد محدوده‌ای را رصد کرده اند که تروریست‌های داعش اخیرا آن را اشغال و به مردم بی گناه در سه استان حمله می‌کرده است.

وی گفت: شکافی جغرافیایی در محدوده منتهی به شمال شرق دیاله، شرق طورخورماتو در صلاح الدین و داقوق و اطراف کرکوک وجود دارد گروهک‌های ترویستی وابسته به داعش آن را به مکانی امنیتی برای خود تبدیل کرده‌اند.

این فرمانده الحشد الشعبی با اشاره به اینکه تروریست‌ها در این منطقه مخفی شده اند و اخیرا انبار‌های مهمات و تسلیحات مهمی در این اینجا کشف شده تاکید کرد باید به این سلطه تروریست هابر محدوده‌ای راهبردی پایان داد.

منطقه طوزخورماتو در استان صلاح الدین چندین بار از سوی تروریست‌ها و با استفاده از خمپاره انداز از محیط اطراف آن مورد حمله قرار گرفته است.

در استان الانبار نیز منبعی امنیتی اعلام کرد که نیرو‌های امنیتی با استفاده از اطلاعات نیروی هوایی ارتش به رصد و پیگرد تحرکات عناصر داعش در استان می‌پردازند و از حضور یا اطلاعات نیرو‌های آمریکایی بی نیاز شده‌اند.

به گفته این منبع، جنگنده‌های ارتش به صورت مداوم در مناطق غربی کشور و مرز با سوریه عملیات شناسایی انجام می‌دهند و مخفیگاه‌های تروریست‌ها را هدف قرار داده اند؛ کاری که جنگنده‌های آمریکایی از انجام آن خودداری می‌کردند.

نیرو‌های الحشد الشعبی و امنیتی عراق پس از پیروزی بر گروه تروریستی داعش در این کشور عملیات پاکسازی مناطق از مواد منفجره و پیگرد عناصر تروریستی را برای برقراری امنیت کامل در استان‌های آزاد شده از چنگ داعش آغاز کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تروریست های داعش الحشد الشعبی عراق الحشد الشعبی تروریست ها صلاح الدین نیرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۳۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای مداح معروف از نفوذ سرویس‌های جاسوسی غرب در هیئت‌ها | فیلـم

صادق آهنگران مداح، در گفتگو با کامران نجف زاده از نفوذ سرویس‌های جاسوسی غربی میان بعضی هیئت‌ها و مداح‌ها به منظور تغییر روند فعالیت آن‌ها گفت. شعرها بعد جنگ تحمیلی ضعیف شد. جمله های مداحان جملات سنگینی دیگر نبود. تا اینکه سید احمد خاتمی حدس ما را ثابت کرد./بیسیمچی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توس ۳؛ سلاح رعب‌آور روسی که استحکامات غیرقابل نفوذ را درهم می‌کوبد
  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • ادعای مداح معروف از نفوذ سرویس‌های جاسوسی غرب در هیئت‌ها | فیلـم
  • حاج صادق آهنگران افشا کرد: جاسوس‌ها در هیئت‌ها نفوذ کرده‌اند
  • بازداشت بیش از ۲۰۰ دانشجو فقط در یکی از دانشگاه‌های آمریکا
  • حملات داعش در عراق شروع شد