Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز که اخیراً از روند کاهشی ابتلا به کرونا در استان خبر داده بود گفت: نباید نسبت به روند کاهشی اخیر خوش باوری کاذب داشته باشیم.

دکتر حسین کریم در یک نشست تخصصی و علمی که با حضور جمعی از اساتید، مدیران ارشد و صاحب نظر در این حوزه و معاون درمان، معاون آموزش و جمعی از  متخصصین عفونی و طب اورژانس با هدف بررسی وضعیت آخرین رفتار ویروس کرونا و تشریح آخرین علائم این بیماری در استان برگزار شد گفت: نباید نسبت به روند کاهشی اخیر خوش باوری کاذب داشته باشیم و باید روند اخیر ویروس به صورت تخصصی و علمی تحلیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریم از کمیته علمی دانشگاه خواست تغییر رفتار و حالات این ویروس به دقت مورد بررسی و تحقیق قرار دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز تصریح کرد: باید این احتمال را مورد بررسی قرار دهیم که آیا  ماهیت ویروس رو به تغییر است  بنابراین باید نمونه‌های بیماران اولیه را با بیماران کنونی مقایسه کنیم و همه احتمالات را در نظر بگیریم .

گفتنی است رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز روز گذشته اعلام کرده بود: خوشبختانه در روزهای اخیر روند کاهشی ابتلا به کرونا را در کل کشور  و استان البرز شاهد هستیم  اما با شروع مجدد فعالیت‌ها باید رعایت اصول بهداشتی دو چندان شود تا همین طور که زندگی و کار و فعالیت در جریان است بتوانیم کرونا را هم شکست دهیم .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی البرز کروناویروس روند کاهشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۳۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ریزش سنگ در جاده کرج چالوس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، سرهنگ پیمان کرمی گفت: مسافران باید از توقف در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد، پرهیز کنند.   وی گفت: در زمان ناپایداری جوی رانندگان قبل از سفر ضمن اطلاع از وضعیت راه‌ها از هرگونه سفر غیرضروری خودداری  کنند.   کرمی افزود: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.   وی یادآورشد: همراه داشتن تجهیزات، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه‌های پلیس راه البرز به رانندگان است.

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • پلیس راه: خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • احتمال ریزش سنگ در جاده کرج چالوس
  • سرک دلار به کانال ۶۰
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • ادامه روند افزایش تدریجی دما در خراسان رضوی
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است/ روند کاهشی در مرکز استان
  • تعیین کمیته ویژه برای بررسی رویداد اخیر در بدخشان
  • منتظر کاهش قیمت دلار باشیم؟