Web Analytics Made Easy - Statcounter

شب گذشته دکتر ابراهیم متولیان، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور به قصد تقدیر و تجلیل به دیدار خانواده یکی از پرستاران شهید مدافع سلامت رفت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ ابراهیم متولیان، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور شب گذشته به همراه مسئولان این سازمان به دیدار خانواده  پرستار شهید مدافع سلامت، شهید رامین عزیزی فر رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار پدر و دوست وهمکار این شهید مدافع سلامت به بیان خاطراتی از این شهید 25ساله پرداختند و از فداکارای‌ها و جان فشانی‌های وی در دوران فعالیتش به خصوص در دوران شیوع کرونا صحبت کردند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی نیز ضمن طلب صبر برای خانواده این شهید مدافع سلامت، از جان‌فشانی‌های جامعه پزشکی قدردانی کرد و گفت: جهاد این ایثارگران در جبهه جنگ بی امان با کروناویروس، در حافظه ملت بزرگ ایران به یادگار می‌ماند.

متولیان، عزیزی فر را شهیدی دانست که در راه نجات جان بیماران از هیچ کوششی فروگذار نکرد و تا لحظه آخر جان بیماران را بر خود مقدم دانست و افزود: بهای این خدمات خداپسندانه و خیرخواهانه نزد خدا محفوظ است، اما به مسئولان نیز واجب است تا بیش از پیش به امور خانواده این عزیزان ایثارگر حوزه سلامت بپردازند.

در پایان رئیس جامعه پزشکی کشور به تقدیر از پدر و مادر این شهید جوان مدافع سلامت پرداخت و برای ایشان طلب صبر و موفقیت از درگاه خداوند نمود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسیج جامعه پزشکی شیوع کرونا مدافعان سلامت پرستار شهید رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی جامعه پزشکی کشور شهید مدافع سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۳۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان استاد نمونه کشور شد

قاسم محمدی‌نژاد استاد تمام رشته ژنتیک و اصلاح نباتات دانشگاه شهید باهنر کرمان براساس سوابق علمی آموزشی، پژوهشی و فناوری به عنوان استاد نمونه کشوری سال ۱۴۰۲ معرفی شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، در سی و یکمین آئین نکوداشت اعضای هیئت علمی نمونه کشوری، از قاسم محمدی‌نژاد رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان به عنوان استاد نمونه کشور با حضور محمد علی زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران تجلیل شد.

قاسم محمدی‌نژاد استاد تمام رشته ژنتیک و اصلاح نباتات دانشگاه شهید باهنر کرمان است و رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان نیز می‌باشد. 

لازم به ذکر است؛ محمدی نژاد علاوه بر انجام فعالیت‌های علمی و آموزشی، موسس و رئیس پژوهشگاه افضلی پور دانشگاه شهید باهنر، سرپرستی حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه و ریاست شورای مشاوران دانشگاه را نیز برعهده دارد؛ همچنین وی موسس و مدیریت تنها قطب علمی کشور در دانشگاه شهید باهنر را برعهده دارد.

دیگر خبرها

  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان استاد نمونه کشور شد
  • دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن
  • سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران