Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - نخستین جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه های اجرایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان کرمانشاه به ریاست حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس شورا و با حضور مدیران دستگاه های اجرایی عضو شورا با رویکرد اقدامات پیشگیرانه و نقش حمایتی دستگاههای تابعه وزارت در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در محل سالن جلسات اداره کل بهزیستی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در این جلسه ضمن تقدیر تلاش مدیران کل زیر مجموعه وزارت در استان طی یک سال گذشته و تأکید بر تقویت هر چه بیشتر تعاملات در سال جاری، اظهار امیدواری کرد که در کنار یکدیگر و با همدلی و مشارکت روزافزون در جهت تحقق اهداف و مأموریت های محوله و نیز رضایتمندی جامعه هدف بیش از پیش تلاش کنیم.
عزیزی پویش مؤمنامه را مرهمی دانست برای کسانی که با شیوع کرونا دچار آسیب شده اند .
وی گفت: طرح پویش مؤمنانه در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ، با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی و توزیع بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر انجام می گیرد و ما باید از ظرفیت همه دستگاه های اجرایی به ویژه بهزیستی در این خصوص بهره بگیریم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در ادامه در تشریح پیامدهای اقتصادی، اجتماعی ناشی از کرونا، گفت: امروزه طیف وسیعی از جامعه از خدمات و حمایت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استفاده می کنند و انتظار می رود دستگاه های اجرایی به نحو مطلوب به مردم خدمت رسانی کنند.
عزیزی در ادامه به برخی از اقدامات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای کاهش شیوع ویروس کرونا و جبران خسارتهای ناشی از آن اشاره و اظهار کرد: ایجاد سامانه آموزش مجازی ویژه تعاونگران، سامانه ثبت نام متقاضیان بیمه بیکاری، سامانه جامع روابط کار، سامانه جامع هوشمند تعاون و برگزاری جلسات به صورت ویدئو کنفرانس از اقدامات اداره کل در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی و قطع زنجیره ویروس است.
وی معرفی 6 شرکت تعاونی فعال در زمینه تولید اقلام بهداشتی جهت استفاده از تسهیلات ارزان قیمت به منظور افزایش تولید در راستای حمایت از تعاونی های تولیدی برشمرد و ادامه داد: در راستای صیانت از نیروی کار، نظارت بر رعایت اقدامات پیشگیرانه و رعایت پروتکل های بهداشتی در واحدهای تولیدی بیش از 1000 مورد بازرسی از سطح کارگاه های اقتصادی توسط بازرسان کار و تامین اجتماعی صورت گرفته است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه همچنین با توجه به در پیش بودن هفته کارگر و اعلام برنامه های آن در اردیبهشت ماه بر لزوم همکاری و هماهنگی در جهت برگزاری با شکوه مراسم های این ایام به منظور تقدیر از کارگران از سوی مجموعه دستگاههای زیرمجموعه تعاون،کار و رفاه اجتماعی تأکید و خاطر نشان کرد: در مسیر تحقق شعار جهش تولید، کارگران نقش بسزایی دارند و ما باید با برگزاری هر چه با شکوه‌تر مراسم این هفته، قدردان زحمات و تلاش‌های این قشر زحمت‌کش به نحو شایسته باشیم.
گفتنی است: مدیران کل دستگاه های اجرایی عضو شورای هماهنگی هر کدام به نوبه خود اقدامات انجام شده در راستای پیشگیری از گسترش بحران کرونا و بررسی تبعات آن در جامعه هدف را تشریح کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه دستگاه های اجرایی مدیرکل تعاون اداره کل کل تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۳۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان باید به دنبال کسب مهارت برای ایجاد شغل باشند

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد پیشکاری ظهر جمعه در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع شهر سنندج، اظهار کرد: کارگران در توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور اثرگذارند و علاوه بر حضور در سنگر تولید، در تمامی عرصه‌های دفاع از کشور و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، حماسه‌آفرین بوده‌اند.

وی افزود: امروز توسعه و پیشرفت روز افزون و شکوفایی ایران اسلامی مدیون زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه کارگران نوآور و خلاق این مرز و بوم است و جامعه کارگری در توفیقات حاصل شده علمی، اقتصادی و صنعتی کشور نق‌افرین بوده‌اند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ظرفیت‌های اداره کل، ادارات زیر مجموعه وزارت کار در کردستان و سایر ارگان‌ها و ادارات استان برای رفع مشکلات کارگران استفاده می‌شود، گفت: سال گذشته در سطح استان با تلاش بازرسان ۱۹ هزار واحد تولیدی، صنعتی و ابنیه بازرسی شدند.

پیشکاری اعلام کرد: در بازه زمانی یاد شده ۹ هزار پرونده شکایت کارگران بررسی شده است و حمایت از تولید و اشتغال و تلاش در راستای حفظ اشتغال موجود ایجاد بسترهای لازم برای اشتغالزایی جوانان و رفع مشکل بیکاری اولویت اصلی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان است.
وی به پرداخت یارانه چهار میلیون ریالی به یارانه بگیران هم پرداخت و افزود: یارانه بگیران می‌توانند از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال کالابرگ الکترونیک خرید کنند که ارزش آن هفت میلیون و ۴۲۰ هزار ریال است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان ابنکه مهارت‌آموزی می‌تواند جوانان را صاحب شغل و پیشه کند، یادآور شد: جوانان باید به دنبال کسب مهارت برای ایجاد شغل باشند.

گفتنی است؛ در حاشیه نماز جمعه سنندج اداره کار، تعاون ورفاه اجتماعی کردستان اقدام به برپایی میز خدمت برای پاسخگویی به نیاز مردم کرد.

کد خبر 6089073

دیگر خبرها

  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی در کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی از کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • لایحه پیشنهادی امنیت شغلی کارگران به کجا رسید؟
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان
  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • جوانان باید به دنبال کسب مهارت برای ایجاد شغل باشند