Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@11:39:18 GMT

رزمایش ملی بخشش ایرانیان در کرمانشاه راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۳۸۶۰

رزمایش ملی بخشش ایرانیان در کرمانشاه راه‌اندازی شد

روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه روز دوشنبه به نقل از محسن رخصی؛ شماره گیری کد دستوری #۱*۸۸۷۷* را یکی از راه‌های مشارکتی خیران نیک‌اندیش در این رزمایش  اعلام کرد.

وی ماه رمضان را ماه انفاق، ایثار و کمک به مستمندان عنوان کرد و افزود: در سامانه #۱*۸۸۷۷* خیران می توانند به هر میزانی که می خواهند کمک های خود را به نیازمندان اهدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رخصی همچنین شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ و  شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ نزد بانک ملی را نیز آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی خیران نیک اندیش اعلام کرد.

 او تصریح کرد: تمام کمک‌های جمع‌آوری شده در رزمایش ملی بخشش ایرانیان در اسرع وقت به منظور اطعام و تهیه وسایل ضروری خانوارهای نیازمند توزیع خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد (ره) کرمانشاه در بخش دیگر از سخنان خود به بر پایی بیش از ۱۶ آشپزخانه مهدوی در استان در ماه رمضان اشاره کرد، گفت: این آشپزخانه‌ها به منظور پاسخگویی به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص راه‌اندازی «رزمایش گسترده مواسات و همدلی» و اجرای پویش ملی بخشش ایرانیان و طرح همسفره برپا خواهد شد.

رخصی افزود: سنت نیکوی اطعام نیازمندان از بدو تأسیس کمیته امداد یکی از رئوس مهم خدمات این نهاد بوده تا جایی که که لوگوی کمیته امداد مزین به آیه شریفه اطعام شده است، بر همین اساس کمیته امداد استان کرمانشاه به منظور اجرای طرح همسفره بیش از ۱۶ آشپزخانه مهدوی با هدف طبخ و توزیع غذا برای خانوارهای نیازمند و محروم دایر خواهد کرد.

او اضافه کرد: کمیته امداد در این آشپزخانه ها با کمک خیران نیک اندیش، سازمان و ادارات همسو غذای رایگان برای خانوارهای نیازمند تهیه و طبخ خواهد کرد.

۷۸ هزار خانواده با جمعیتی بالغ بر ۱۸۰ هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد استان هستند که در سال ۲۰۰ میلیارد تومان کمک هزینه معیشتی به آنان پرداخت می شود.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۱۴ شهرستان و ۳۲ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا دارد   

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا خانواده کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی ماه رمضان مقام معظم رهبری بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۳۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: ۱۰ غرفه مددجویان و مجریان طرح‌های اشتغال در نمایشگاه اقوام ایرانی دایر شد.

روح‌الله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان با اشاره به اینکه نمایشگاه اقوام ایرانی در زنجان به مدت شش روز برگزار می‌شود، اظهار کرد: نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی تا بیست‌ویکم اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان برای بازدید علاقه مندان دایر است.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه، ۱۰ غرفه برای مددجویان و مجریان طرح‌های اشتغال دایر شده است، افزود: این غرفه‌ها شامل غرفه صنایع‌دستی، پوشاک و مواد غذایی است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از برنامه‌ریزی این نهاد برای توانمندسازی جامعه هدف خبر داد و گفت: در این زمینه در سال‌جاری و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است برای پنج هزار مددجو فرصت شغلی در استان ایجاد شود.

وی با اشاره به روند اشتغال‌زایی برای مددجویان این نهاد افزود: کمیته امداد یک فرآیند تعریف شده در حوزه اشتغالزایی دارد که از استعدادسنجی متقاضیان آغاز می‌شود.

صالحی افزود: در این راستا اول مستعدین اشتغال شناسایی و سپس خدمات مورد نیاز به آنها در قالب مهارت‌آموزی ارائه می‌شود تا آنها بتوانند با موفقیت وارد چرخه کسب‌وکار شوند.

وی تصریح کرد: بر اساس طرح اشتغال‌زایی تعریف شده، مدت زمان مشخصی برای نظارت بر طرح در نظر گرفته می‌شود، مثلاً برای طرح اشتغالی که در قالب مهارت‌های فنی‌وحرفه‌ای و خدمات تخصصی ارائه می‌شود، حداقل به مدت سه سال نظارت بر طرح‌های اشتغال انجام می‌گیرد تا پایداری لازم را داشته باشند و از مسیر اصلی منحرف نشوند.

کد خبر 751339

دیگر خبرها

  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • دانش بنیان‌های کرمانشاه؛ چشم به راهِ احداث «شهرک فناوری»
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه