Web Analytics Made Easy - Statcounter

راننده جوان خودروی پژو پارس بر اثر تصادف شدید با تیر چراغ برق در بلوار ایران‌زمین، جان باخت. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶ اجتماعی حوادث نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 21:06 شب گذشته در پی تماس خودروهای عبوری با سامانه 125 مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی پژو پارس با تیر چراغ برق در بلوار ایران‌زمین، تقاطع خوردین، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران نیروهای عملیات ایستگاه 25 و نجات سه را به محل حادثه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدیر موسایی؛ فرمانده نیروهای عملیات درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در پی این حادثه شدید، راننده خودرو به شدت مصدوم شده و در میان خودروی درهم پیچیده محبوس شده بود.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان با رعایت کامل موارد ایمنی، برق خودرو را قطع کردند و عملیات رهاسازی و خارج کردن راننده را آغاز کردند.

موسایی تصریح کرد: آتش‌نشانان با استفاده از ابزار ویژه نجات و تجهیزات "هولماترو" راننده جوان را که به شدت آسیب دیده بود از خودرو خارج کرده و تحویل امدادگران اورژانس دادند.

وی افزود: متأسفانه به علت جراحت زیاد، مرگ راننده توسط امدادگران اورژانس اعلام شد و آتش‌نشانان با استفاده از جرثقیل خودروی نجات، خودروی سواری را به حاشیه امن خیابان انتقال داده و با پاکسازی محل حادثه، به مأموریت خود پایان دادند.

513 کشته در تصادفات نوروزی امسال/ 29 اسفند پرتلفات‌ترین روزواژگونی مرگبار L90 در بزرگراه شهید همت + تصاویربرخورد مرگبار M.V.M با دیوار تونل + تصاویر

انتهای پیام/

R1370/P/S2,1392,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط حوادث جاده‌ای اورژانس آتش‌نشانی تهران آتش‌نشانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حوادث جاده ای اورژانس آتش نشانی تهران آتش نشانی حوادث جاده ای اورژانس آتش نشانی تهران آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۳۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم

برخورد سه دستگاه خودروی سواری در بروات و واژگونی خودرو در محور ماهان - بم ۱۴ حادثه‌دیده برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی هلال احمر، ساعت ۰۹:۳۹ و ۱۴:۳۲ امروز شنبه هشتم اردیبهشت به ترتیب در شهرستان بروات و کیلومتر ۲۳ محور ماهان - بم موجب بروز حادثه برای ۱۴ نفر شد.

در حادثه اول، برخورد خودروهای پژو ۴۰۵، پژو پارس و ام وی ام، نه نفر دچار حادثه شدند و در حادثه دوم واژگونی خودروی پژو پارس موجب مصدومیت پنج نفر شد.

کد خبر 748524

دیگر خبرها

  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H6
  • فوت دو نفر در باشت به علت برخورد خودرو با پایه شبکه برق
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • (ویدئو) واژگون شدن خودروی «بن گویر» و زخمی شدن وی
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین