Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@20:02:26 GMT

کرونا، فعلا جابجایی کامیون‌داران کرمانشاه را متوقف کرد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۴۲۷۵

کرونا، فعلا جابجایی کامیون‌داران کرمانشاه را متوقف کرد

ایسنا/کرمانشاه مشاور عمرانی اتاق اصناف کرمانشاه گفت: شیوع بیماری کرونا تصمیم‌گیری درباره جابجایی صنف کامیون‌داران کرمانشاه را به تاخیر انداخته است.

فردین امیری در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه اواخر سال گذشته مقرر شد جلساتی برای تعیین تکلیف زمین جابجایی صنف کامیون‌داران کرمانشاه برگزار شود، افزود: این جلسه به دلیل شیوع بیماری کرونا فعلا برگزار نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور عمرانی اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه قرار بود زمینی به وسعت حدود 50 هکتار در شهرک صنعتی زاگرس برای جابجایی نمایشگاه‌های اتومبیل سنگین اختصاص یابد، خاطرنشان کرد: کار در همین مرحله متوقف شده و توافقات نهایی برای تعیین تکلیف زمین انجام نشده است.

وی ادامه داد: به محض اینکه وضعیت شیوع کرونا مناسب شود، جلسات لازم برای تعیین تکلیف این موضوع را برگزار خواهیم کرد.

امیری از فعالیت حدود 150 نمایشگاه اتومبیل سنگین در کرمانشاه خبر داد و یادآور شد: آنطور که نمایشگاه‌داران اعلام کرده اند، حاضر به جابجایی به محل جدید هستند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از واگذاری زمین، کار ساخت و ساز که با خود نمایشگاه‌داران خواهد بود، آغاز می‌شود.

مشاور عمرانی اتاق اصناف کرمانشاه معتقد است، با جابجایی صنف کامیون‌داران، تعدادی از مشاغل وابسته به آنها نیز در آینده امکان جابجایی به خارج از شهر را خواهند داشت و در این صورت فضا برای فعالیت واحدهای صنفی جدید در شهر کرمانشاه باز می‌شود.

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ساماندهی مشاغل مزاحم استانی اقتصادی كرمانشاه کامیون داران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۴۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

اجتماع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه در مقابل مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه -هفتم اردیبهشت- پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 748134

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات در کرمانشاه در ۶۴۵ شعبه برگزار می‌شود
  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی
  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • بیشترین فروش فراورده‌های نفتی کرمانشاه در مرز پرویزخان انجام شده است
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار می شود
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود