Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر منصوری رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، با تبریک آغاز هفته سلامت گفت: همزمان با شیوع بیماری کرونا ویروس و با هدف کمک به در خانه ماندن دانش آموزان و خانواده‌ها و به منظور حفظ سلامت جسمی و روانی، کمپین سفیران سلامت با شعار «در خانه ماندن»، «نه به سفر و نه به دید و بازدید» راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصوری افزود: کمپین سفیران سلامت به صورت ویژه در استان کردستان مورد حمایت دانش آموزان و خانواده‌های آنان قرار گرفت و معلمان، دانش آموزان و اولیا با نصب اپلیکیشن سفیران سلامت، آثار هنری زیبای اعم از نقاشی، کلیپ، دلنوشته، کاردستی، روزنامه دیواری و ... را بر روی اپلیکیشن بارگذاری نموده و پس از تایید مدیر برنامه کشوری برای همگان قابل روئیت بود.

رئیس اداره سلامت و تندرستی استان ادامه داد: پس از جمع بندی آثار بارگذاری شده بر روی این اپلیکیشن تا کنون بالغ بر ۱۰ هزار اثر هنری از طریق فضای مجازی در این کمپین بارگذاری و ارائه گردیده و تعدادی از این آثار به عنوان برگزیده کشوری و استانی انتخاب و در هفته سلامت مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

او در پایان خاطرنشان کرد: از این آثار حدود ۶ هزار و ۵۰۰ اثر نقاشی، دو هزار و ۵۰۰ اثر به صورت کلیپ، بیش از یک هزار اثر در قالب کاردستی و روزنامه دیواری و بیش از یک هزار دلنوشته دانش آموزان با محوریت در خانه ماندن و اخیر نیز با رویکرد حمایت از کادر بهداشت و درمان (مدافعان سلامت)، خلق و به معرض نمایش در آمده است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی سفیران سلامت دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۴۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در رزن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • تجلیل از فعالان و سفیران سلامت دانش آموزی آذربایجان غربی
  • همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد
  • نواخته شدن زنگ سلامت در شهرضا
  • شکایت دانش‌آموزان در واشنگتن از مدرسه خود به علت ممنوعیت اعلام حمایت از فلسطین
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در رزن
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی