Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار گرگان با اشاره به اجرای هفتمین مرحله عملیات ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی این شهر گفت: این عملیات گسترده برای پیشگیری از شیوع کرونا و با مشارکت سپاه و ارتش اجرا شده است. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، عبدالرضا دادبود صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های شهرداری برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا اظهارداشت: هفتمین مرحله گندزدایی اماکن عمومی و پرتردد و معابر اصلی مرکز استان با مشارکت سپاه و ارتش اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اقدامات شهرداری گرگان برای گندزدایی معابر سطح شهر ادامه‌ دارد، گفت: در این مرحله فضاها و اماکن عمومی از جمله جایگاه‌های عرضه سوخت، داروخانه‌ها، بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها، آرامستان، ترمینال غرب و شرق، بازارچه نعلبندان، نانوایی‌ها، کلانتری‌ها، مراکز رادیوگرافی و تصویربرداری، بانک‌ها، بازارچه مرغ و ماهی، میدان عباسعلی و برخی معابر و محله‌های پرتردد گندزدایی شده است.

گندزدایی 350 مدرسه توسط دانش آموزان بسیجی همداندستگاه جدید ضدعفونی و گندزدایی در هلال‌احمر گلستان ساخته شدارتش بیش از 1500 کیلومتر از معابر و سطوح لرستان را ضدعفونی و گندزدایی کرد

شهردار گرگان افزود: سلامت شهروندان اولویت مهم مدیریت شهری گرگان است و به همین منظور برنامه‌های مختلفی از جمله گندزدایی معابر، توزیع اقلام بهداشتی، برگزاری جشنواره‌های مجازی به منظور ترغیب شهروندان برای ماندن در منازل، گسترش خدمات الکترونیک به شهروندان و غیره از اقدامات شهرداری گرگان در پیشگیری و مقابله با شیوع این بیماری است.

وی با بیان اینکه کارشناسان یکی از بسترهای شیوع بیماری کرونا را ناوگان حمل و نقل عمومی اعلام کرده‌اند، گفت: اتوبوس‌ها و تاکسی‌های درون شهری گرگان به صورت مستمر و شبانه روزی گندزدایی می‌شوند. ضمن اینکه تب‌سنجی مسافرانی که از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند نیز در دستور کار قرار گرفته است.

دادبود خاطرنشان کرد: انجام بموقع اقدامات پیشگیرانه در دستور کار شهرداری قرار دارد و از شهروندان هم می‌خواهیم در زمان استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی، الزامات طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

انتهای پیام/581

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۴۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی در گفتگوی ویژه خبری تلویزیون درباره قرارداد شهرداری تهران با چین در حوزه واردات واگن و اتوبوس برای حمل و نقل عمومی تهران توضیحاتی داد که مهمترین بخش های آن را در زیر می ‌خوانید:

* او درباره اینکه چرا شهرداری تهران با چین قراداد بست: ۶۶ درصد رفت و آمد تهران با حمل و نقل شخصی است و ما در زیر ساخت دچار عقب افتادگی تاریخی هستیم. ما در داخل هر ظرفیتی بود دنبال کردیم و ۳ هزار اتوبوس داخلی قرارداد بستیم از ۱۱ هزار دستگاهی که تهران نیاز داشتیم. ما ۱۸۸۰ اتوبوس تحویل گرفتیم که ۸۶۰ دستگاه آن کار می کرد الان ۲۱۰۰ اتوبوس فعال داریم که در چند روز آینده به ۲۴۰۰ دستگاه می رسد.

* ۷۲ هزار تاکسی در تهران داشتیم که فرسوده بود یا ۶ هزار ون داشتیم که برای ۱۵ سال پیش بود. در مترو نیز یک عقب افتادگی جدی داریم لذا موضوع توسعه زیرساختهای شهر از جمله مترو بود.

ادامه دارد....

کد خبر 848550 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها علیرضا زاکانی شهردارى تهران ایران و چین شهردار

دیگر خبرها

  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • کم‌کاری‌ شهرداری موجب خسارت ۲۰۰ میلیاردی در پروژه شهربازی شد