Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@05:29:43 GMT

فاصله گذاری در حمل و نقل عمومی با جدیت رعایت شود

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۴۸۶۲

فاصله گذاری در حمل و نقل عمومی با جدیت رعایت شود

رشت - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان گفت: فاصله گذاری اجتماعی و فیزیکی در حمل و نقل عمومی مورد تاکید است.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ،دکتر محمدرضا نقی پور افزود: فاصله گذاری و مراقبت فردی برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در حمل و نقل عمومی شامل تاکسی، اتوبوس و مینی بوس ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: زمانی که از حمل و نقل عمومی استفاده می شود علاوه بر رعایت فاصله گذاری، باید پنجره های وسیله نقلیه عمومی را پایین نگه داریم تا هوا تهویه شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان توجه به توصیه ها برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا را مهم دانست و خاطر نشان کرد: رفتارهای مردم و حفاظت فردی در این باره تعیین کننده است.

وی بیان داشت: هر چه بیشتر مراقبت شود، می توان از انتشار ویروس کرونا جلوگیری کرد اما عدم توجه به توصیه ها هشدار دهنده است.

وی با بیان اینکه تنها ابزار مفید ما برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، همکاری مردم است، اضافه کرد: مردم باید به تمام توصیه ها توجه داشته، فاصله گذاری فیزیکی را مورد توجه قرار دهند و اگر کار ضروری ندارند از منزل خارج نشوند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گیلان دانشگاه علوم پزشکی انتشار ویروس کرونا حمل و نقل عمومی فاصله گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۴۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۵ سرقت شده از منوجان در کهنوج کشف شد

حیدر احمدیوسفی گفت: ۴ روز گذشته برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد سرقت اتومبیل ۴۰۵ در شهرستان همجوار بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با جدیت تمام اقدامات اطلاعاتی و همچنین گشت زنی هدفمند خود را در این زمینه شروع کردند، افزود: در این راستا ماموران کلانتری ۱۲ هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی خودروی مورد نظر را مشاهده و ضمن توقیف آن، یک سارق را دستگیر کردند.

یوسفی به شهروندان توصیه کرد: برای پیشگیری از سرقت خودرو، اتومبیل خود را به دزدگیر، قفل فرمان و پدال، سامانه GPS و سایر وسایل بازدارنده مجهز و در صورت مواجهه با موارد مشکوک یا وقوع هرگونه سرقت، مراتب را به پلیس گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • ۴۰۵ سرقت شده از منوجان در کهنوج کشف شد
  • قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم
  • ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه
  • بازی تیم قعرنشین لیگ حماسی شد! (عکس)
  • کارشناس حقوقی: رای کمیته انضباطی درمورد هوادار سپاهان مطابق آیین‌نامه است
  • حکم 10 ساله محرومیت هوادار سپاهان؛ رسیدگی قضایی به تخلف در دادسرا
  • مقابله با ساخت و سازهای غیراصولی و ناایمن در کرمانشاه
  • علی ربیعی: حدود 5 میلیون نفر در دانشگاه‌ها در حال تحصیل هستند/ رابطه معناداری بین رشته‌های تحصیلی و فرصت‌های شغلی موجود وجود ندارد/ بخش اعظمی از جمعیت فعال تحصیل کرده، دچار نوعی فاصله بین وضع موجود و انتظار از زندگی شده‌اند
  • امام جمعه ساری: ماماها از مسئله زشت سقط جنین فاصله بگیرند