Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@06:03:37 GMT

دنیای هنر بعد از کرونا متفاوت خواهد بود

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۴۸۷۹

دنیای هنر بعد از کرونا متفاوت خواهد بود

احمد عربانی معتقد است دنیای بعد از کرونا قطعا با پیش از آن متفاوت خواهد بود و بر همین اساس، هنرهای تجسمی و آثار هنری هم که قرار است در آینده خلق شوند تحت تاثیر این موضوع قرار می‌گیرند. 

این کاریکاتوریست پیشکسوت در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حال و هوای این روزهای خود در ایام قرنطینه می‌گوید: نمی‌توان به این روزها سعادت اجباری گفت، چرا که حال‌مان خوب نیست و همیشه نگران هستیم و به همین خاطر هم نمی‌شود گفت با خیال راحت در حال خستگی درکردن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه می‌دهد: این درست است که بعد از این همه سال کار کردن، الان یک موقعیت استثنایی و عجیب پیش آمده که تاکنون سابقه نداشته است؛ منتها این شرایط همراه با نگرانی و اضطراب است؛ نگرانی و اضطراب برای این‌که چگونه رفتار و رفت‌وآمد کنیم. 

عربانی می‌گوید: این روزها اکثر اوقات وقتم را به خواندن مجله‌هایی می‌گذرانم که آن‌ها را جمع و صحافی کرده بودم یا این‌که به سوژه فکر و طراحی می‌کنم و اگر سوژه خوبی باشد یا در اینستاگرام منتشر می‌کنم یا برای برخی از روزنامه‌ها می‌فرستم.

این هنرمند درباره‌ سرنوشت عرصه هنرهای تجسمی بعد از دوران کرونا نیز اظهار می‌کند: هیچ‌کس نمی‌داند دوران کرونا چقدر طول می‌کشد و آیا قرار است یک ماه، یک سال یا ۱۰ سال دیگر به طول بیانجامد؟ در هر صورت دیگر آدم‌ها، آدم‌های قبل از کرونا نیستند. امروز  یک اتفاق تاریخی بی‌سابقه افتاده است و همه جهان درگیر آن شده‌اند؛ بنابراین مسلما دیگر آدم‌ها آرامش قبلی را نخواهند داشت، چراکه دنیای مالیخولیایی را تجربه کرده‌اند که پیش‌تر فقط در فیلم‌ها دیده بودند.  

عربانی یادآور می‌شود: اما الان همه این شرایط عجیب را لمس کرده‌اند. در نتیجه قطعا جلساتی که در حوزه تجسمی گذاشته می‌شود با سال‌های گذشته متفاوت است و نمایشگاه‌هایی که قرار است در آینده برگزار شوند نیز حتما تحت تاثیر کرونا خواهند بود و آثاری خلق می‌شوند که سوژه‌های جدیدی دارند، سوژه‌هایی که پیش‌تر تکرار نشده بودند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس احمد عربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۴۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر

 دیلی میل نوشت: کیم جونگ اون حاکم کره شمالی در مراسم افتتاح ۱۰ هزار خانه با تیپ جدید مورد تحسین مردم قرار گرفت! وی در حالی که روی فرش قرمز راه می‌رفت با شلوار بسیار گشاد دیده شد.

کیم هنگام ورود به این رویداد در پیونگ یانگ به مناسبت تکمیل مرحله دوم ساخت مسکن ۱۰ هزار واحدی، برای جمعیتی که او را تحسین می‌کردند دست تکان داد.

 

منبع: اطلاعات آنلاین

tags # کیم جونگ اون سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • لحظاتی عجیب از سقوط ابرهای بارور در عربستان!
  • رفتارهای غیرمنطقی انسان الگوی جدید هوش مصنوعی شد
  • حواشی دنیای فوتبال
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • شانه‌زدن مو‌های آقای رئیس‌جمهور سوژه شد (فیلم)
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟