Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الف به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام رئیسی رییس قوه قضاییه در جلسه شورای عالی قوه قضاییه امروز اول اردیبهشت ماه، در خصوص گزارش دیوان محاسبات گفت: همه باید از «نظارت» و «شفافیت» استقبال کنند؛ نظارت گریزی امرناپسندی است.

وی با بیان اینکه وضعیت همه دلار‌های پرداختی باید شفاف شود، تصریح کرد: اعلام فساد برای مردم اطمینان بخش نیست بلکه باید به مردم گزارش مبارزه بافساد و بازگشت بیت المال را داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دستگاه قضا خاطرنشان کرد: پرونده‌های برخی از دریافت کنندگان دلار‌های ۴۲۰۰تومانی در دادسرا در حال رسیدگی است و برخی دیگر منجربه صدور حکم شده و درحال اجرای حکم است.

وی افزود: بار‌ها گفته ایم که دولت باید اقدام به اصلاح ساختار‌های فسادزا کند.

رئیسی اظهار کرد: به دستور رئیس دستگاه قضا سازمان بازرسی به موضوع جوجه کشی ورود کرده است.  جوجه کشی هم اقدام غیرقانونی بود هم غیرشرعی هم غیراخلاقی؛ توجیهات برخی متولیان امر هم غیرقابل قبول و بدتر بود.

وی بیان داشت: اینکه چنین اقدامی رویه بوده است مطلقا قابل قبول نیست و  اقتصاد سلامت بالاخص درحوزه غذا و دارو نیازمند مدیریت و نظارت بهینه است.

رییس قوه قضاییه یادآور شد: برای کالا‌های کشاورزی باید به موقع تدبیر کرد؛ هم بر بازار تولید هم توزیع و مصرف باید نظارت شود و درسال جهش تولید نظارت و شفافیت باید تشدید گردد.

این خبر تکمیل می‌شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۵۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت «شهر ری» در تقسیم استان تهران چگونه خواهد بود؟!

احمد وحیدی وزیر کشور در رابطه با تقسیمات استان تهران در گفتگو با خبرنگاران در تهران اظهار کرد: تشکیل استان‌های جدید در غرب و شرق تهران به عنوان یک برنامه کلی در دست بررسی است و پس از طی مراحل در دولت، باید توسط مجلس به تصویب برسد.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: الحاق برخی شهرستان‌ها به استان‌های تهران شرقی و تهران غربی مشخص شده است، اما برخی شهرستان‌ها هنوز قطعی نشده و در دست بررسی است.

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که آیا بخش‌هایی از شهرستان ری به استان‌های شرقی و غربی ملحق خواهد شد یا نه؟ گفت: چنین چیزی صحت ندارد.

وحیدی در خصوص تعیین تکلیف شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه نیز تصریح کرد: بر اساس طرح‌های کنونی، دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد.

موضوع تقسیم استان تهران به سه استان، مدتی است که مطرح شده که پس از تصویب این طرح توسط دولت و مجلس، در کنار استان تهران فعلی، استان تهران شرقی و استان تهران غربی جدید تشکیل خواهد شد.

در این خصوص نظرات مختلفی توسط برخی مسؤولان و نخبگان در خصوص تجزیه شهرستان ری و الحاق برخی از بخش‌های این شهرستان به استان‌های جدید شرقی و غربی مطرح شده بود.

مخاطبان فارس با ثبت‌پویشی با عنوان «مردم قیامدشت با الحالق این شهر به استان شرقی مخالف هستند» در سامانه فارس من، خواستار پیگیری این موضوع از مسؤولان شدند.

دیگر خبرها

  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • رئیسی پنجشنبه به قم می‌رود
  • رئیسی به قم می‌رود
  • رهاسازی ۶ جوجه جغد انبار در منطقه مارون کهگیلویه و بویراحمد
  • وضعیت «شهر ری» در تقسیم استان تهران چگونه خواهد بود؟!
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • تغییر محاسبات منطقه با قدرت بازدارندگی ایرانی