Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - در راستای اجرای مفاد تفاهم نامه همکاری اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان مبنی بر انجام بازرسی های ضربتی از بنگاههای اقتصادی در ایام شیوع ویروس کرونا،مدیرکل تعاون،کار و رفاه احتماعی استان و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان از تعدادی از واحدهای تولیدی استان بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه احتماعی آذربایجان غربی در این بازدیدها که از چهار بنگاه اقتصادی پتروشیمی ارومیه ، نیروگاه سیکل ترکیبی ارومیه ، کارخانه سیمان ارومیه و کارخانه شیر پگاه ارومیه انجام شد رعایت پروتکل های بهداشتی ، غربالگری بیماری ، آغاز بکار بنگاه ها و وضعیت پرسنلی بررسی شد.
نقی زاده مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی با ارزیابی دقیق وضعیت واحدهای تولیدی خاطرنشان کرد:خوشبختانه در اغلب کارگاه ها با دقت عمل بالا واحدهای HSE ، خانه های بهداشت کار و بهبان ها با معاضدت مدیران و پرسنل نسبت به رعایت دقیق موارد بهداشتی اقدام می نمایند که این نشان از سطح آگاهی بالا در خصوص راهکارهای قطع زنجیره انتشار ویروس دارد و متاسفانه تعدادی از واحد در این خصوص سهل انگاری می شود که تذکرات لازم در این خصوص به واحد های مربوطه ارائه شده و در نوبت های بعدی مجددا بازرسی خواهند شد.
مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت:هدف اصلی ما از این بازرسی های هدفدار قطع زنجیره شیوع ویروس با رعایت پروتکل های بهداشتی ،تداوم و جهش تولید ،صیانت از منابع انسانی و حفظ نیروی کار و حمایت از بنگاه های آسیب دیده از کروناست تا دوران بحران را پشت سر بگذاریم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی تعاون کار و رفاه مدیرکل تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۵۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در ادامه بازدید‌های میدانی خود از واحد‌های تولیدی، امروز با همراهی جمعی از اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، از طرح احداث سردخانه و تولید نشاء توت‌فرنگی و واحد تولیدی رخش تریلر بازدید کرده و از نزدیک پیگیر رفع مسائل و مشکلات تکمیل و توسعه این طرح‌ها شد.

جواد کرمی در حاشیه این بازدید‌ها در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای تحقق شعار سال و حسب تاکیدات مقام عالی استان در خصوص پیگیری مسائل و مشکلات طرح‌های نیمه‌تمام اقتصادی و حل و فصل آنها، امروز از طرح احداث سردخانه و تولید نشاء توت‌فرنگی و واحد تولیدی رخش تریلر جهت اجرای طرح توسعه واحد بازدید کرده و برای حل مشکلات مربوطه با ارائه راهکار، تصمیماتی اتخاذ و به دستگاه‌های ذیربط جهت اقدام ابلاغ شد.

دیگر خبرها

  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رئیس جمهور معیشت مردم است
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • نقدی شدن کالابرگ الکترونیکی باعث ایجاد تورم میشود
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • نرخ مشارکت اقتصادی در گیلان ۴۴ درصد است
  • بیش از ۳ میلیون و۷۰۰ هزار کارگر بیمه‌شده زن هستند
  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین 
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی در کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی از کالابرگ الکترونیک فجرانه