Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: در نتیجه گشت مشترک کارشناسان بهداشتی با بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اماکن نیروی انتظامی یک کارگاه بسته بندی غیرمجاز دستمال کاغذی در شهرک علوی شناسایی و پلمب شد.

به گزارش برنا از اراک ، دکتر مهدی مصری در این مورد اظهار داشت: شناسایی این واحد در نتیجه گزارش مردمی و حضور کارشناسان میسر شد و در بازرسی از این مکان حدود ۲ و نیم تن دستمال کاغذی بدون مشخصات به صورت فله یا بسته بندی غیرمجاز کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کارگاه به صورت موقت پلمب و پرونده ای نیز در این زمینه تشکیل و برای مراجع قضائی ارسال شد.

وی از شهروندان درخواست کرد که با مشاهده هر نوع تخلف بهداشتی، مراتب را از طریق سامانه ثبت شکایات و گزارش های مردمی به شماره تماس ۱۹۰ وزارت بهداشت اطلاع دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلمپ دستمال کاغذی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۵۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۵۰ کارگاه امسال مشمول طرح طبقه بندی مشاغل می‌شوند

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تشریح فرایند اجرای طبقه‌بندی مشاغل در کارگاه‌ها و بنگاه‌های اقتصادی گفت: امسال ۱۰۵۰ واحد بالای ۵۰ نفر را هدفگذاری کرده‌ایم که طرح طبقه بندی در آن‌ها عملیاتی شود.

علی حسین رعیتی فرد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: سال گذشته طرح تحولی را در وزارتخانه اجرا و مجموعه اقداماتی را پیگیری کردیم برای آنکه عدالت مزدی در کشور عملیاتی شود.

وی افزود: در انتهای سال ۱۴۰۱ آزمون مشاورین طرح‌های طبقه‌بندی مشاغل را برگزار کردیم و برای نخستین بار انحصار را شکستیم. همه کسانی که در این حوزه تخصص داشتند را به این آزمون دعوت کردیم تا تعداد نفراتی که طراحی و مشاوره طرح طبقه‌بندی را انجام می‌دهند، در کشور گسترش بدهیم که خوشبختانه از این طریق بیش از ۱۶۰ نفر مشاور به مشاورین قبلی ما اضافه شد.

رعیتی فرد ادامه داد: سال گذشته نیز طرح تحولی را در وزارتخانه پیشنهاد دادیم که به موجب آن ۱۰۰۰ واحد بالای ۵۰ نفر کارکن ملزم شدند طرح طبقه بندی مشاغل داشته باشند تا عدالت مزدی رعایت شود. ‌

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: بر اساس ماده ۴۸ قانون کار، باید واحدهای بالای ۵۰ نفر مشمول طرح طبقه بندی مشاغل شوند؛ به همین منظور امسال اجرای طبقه بندی مشاغل در ۱۰۵۰ واحد را هدفگذاری کردیم.

به گفته وی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در بنگاه‌ها موجب می شود کارگر با تجربه، ماهر و باسابقه با کارگری که تازه وارد و حداقل بگیر است، تفاوت هایی در حقوق و دستمزد داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۱۲۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در کاشان
  • زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند
  • ۵۱۰ کارتن غیرمجاز تخم مرغ در مازندران کشف شد
  • ۱۰۵۰ کارگاه امسال مشمول طرح طبقه‌بندی مشاغل می‌شوند
  • ۱۰۵۰ کارگاه امسال مشمول طرح طبقه بندی مشاغل می‌شوند
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی