Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@19:26:12 GMT

توافق جیدون سانچو با منچستریونایتد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۵۵۲۱

توافق جیدون سانچو با منچستریونایتد

سان مدعی است جیدون سانچو با انتقال به منچستریونایتد موافقت کرده و به این ترتیب پیوستن او به شیاطین سرخ قطعی شده است.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی سان با انتشار خبری اختصاصی اعلام کرد جیدون سانچو، پدیده انگلیسی بوروسیا دورتموند با تمامی جزئیات پیشنهاد منچستریونایتد برای انتقال به این تیم  موافقت کرده و پیوستن او به شیاطین سرخ عملا قطعی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

به جز یونایتد، چلسی دیگر تیمی بود که تمایل زیادی برای جذب سانچو نشان داده بود ولی بر اساس این گزارش سانچو که سه سال پیش با ترک منچسترسیتی، شهر منچستر را ترک کرده بوده می‌خواسته در بازگشت به کشورش راهی منچستریونایتد شود.

 

به گزارش سان، بین منچستریونایتد و جیدون سانچو درباره مدت زمان قرارداد، دستمزد، پاداش‌ها و بند آزادسازی توافق حاصل شده است. این توافق بعد از چند ماه مذاکره سری بین دو طرف بدست آمده.

 

حالا منچستریونایتد باید در مذاکره با باشگاه دورتموند درباره مبلغی که باید به این تیم آلمانی پرداخت کند به توافق برسد، مبلغی که سان می‌گوید به رکوردی برای یک باشگاه انگلیسی تبدیل خواهد شد.

 

 

بر اساس این گزارش، دورتموند حاضر نیست سانچو را به قیمتی کمتر از 100 میلیون یورو واگذار کند و این بیش از مبلغی خواهد بود که یونایتد برای بازگرداندن پل پوگبا از یوونتوس که رکورد نقل و انتقالاتی این باشگاه بوده، خرج کرده است.

 

بروسیا دورتموند منچستر یونایتد جیدون سانچو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بروسیا دورتموند منچستر یونایتد جیدون سانچو جیدون سانچو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۵۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شولتز: توافق میان باکو و ایروان نزدیک است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «اولاف شولتز» صدراعظم آلمان روز جمعه اعلام کرد: شانس حل و فصل مسالمت آمیز مناقشه بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان اکنون بیش از هر زمان دیگری است.

شولتز، در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با «الهام علی اف» رئیس جمهور آذربایجان گفت: البته قبل از هر چیز در مورد مناقشه میان ارمنستان و آذربایجان گفت و گو کردیم و اتفاق نظر داریم این مناقشه باید به صورت مسالمت آمیز حل و فصل شود.

صدراعظم آلمان خطاب به علی اف گفت: بنابراین بهتر است که شما گفت و گوی مستقیم با «نیکول پاشینیان» [نخست وزیر ارمنستان] داشته باشید.

شولتز افزود: سال ۲۰۲۴ می تواند و باید سال صلح در منطقه باشد. این یک فرصت و یک مسئولیت بزرگ است.

صدراعظم آلمان گزارش‌های اخیر درباره توافق اولیه در مورد تعیین مرز بین دو کشور را دلگرم‌کننده توصیف کرد و گفت که لازم است این روند حفظ شود.

کد خبر 6089280

دیگر خبرها

  • لایپزیش 4-1 دورتموند: خوش به حال پی‌اس‌جی!‏
  • روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏
  • مقام صهیونیست: اگر نتانیاهو نبود ظرف چند روز به توافق می‌رسیدیم
  • نتانیاهو مانع از انعقاد توافق درباره جنگ غزه می‌شود
  • هیئتی از مصر وارد اسرائیل شد
  • توافق میان باکو و ایروان نزدیک است
  • شولتز: توافق میان باکو و ایروان نزدیک است
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • پیشنهاد رژیم صهیونیستی برای انصراف از حمله به رفح در ازای توافق با حماس