Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@02:12:26 GMT

آموزش ساخت سایت و استفاده از فروشگاه ساز

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۵۶۰۰

آموزش ساخت سایت و استفاده از فروشگاه ساز

کسب و کارهای زیادی در حال حاضر به دنبال تحول هستند و به همین خاطر با ساخت سایت سعی دارند تا این مشکل را حل کنند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایران سرور، سایت یکی از بهترین ابزارها برای تحول کسب و کارها است و به شما کمک می‌کند تا حضوری فعال در این عرصه داشته باشید. با ساخت سایت می‌توان بسیاری از کارها را به راحتی انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساخت سایت عملیات پیچیده‌ای ندارد که نیاز به مهارت و تخصص خاصی داشته باشد. زمانی اگر کسی می‌خواست سایتی داشته باشد حتما باید برای ساخت سایت با شرکت‌ها و افراد متخصص قرارداد می‌بست و فرد طراح باید حتما از علم و تخصص بالایی در زمینه کدنویسی برخوردار بود. اما امروزه این چنین نیست و برای ساخت سایت فقط باید یکسری اقدامات ابتدایی را مدنظر قرار داد. ساخت سایت شما به وسیله سایت ساز زمان زیادی نمی‌برد و در کمتر از چند دقیقه می‌توانید سایت خود را داشته باشید.

در وب سایت، کسب و کار شما مقیاس پذیر است

شما صاحب هر کسب و کاری که هستید می‌توانید سایتی داشته باشید و با این سایت وارد دنیای بزرگ وب شوید. ورود شما به دنیای وب از طریق ساخت سایت کمکتان می‌کند تا در مسیر رشد حرکت کنید. انواع مختلف سایت وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید. در حال حاضر سایت‌های زیادی وجود دارد که براساس موضوع دسته‌بندی شده‌اند و خدمات خود را به مخاطبان ارائه می‌دهند. برای ساخت سایت ابتدا موضوع خود را مشخص کنید. سپس با استفاده از سیستم‌های تولید محتوایی مانند وردپرس، جوملا یا دروپال سایت خود را بدون نیاز به کدنویسی طراحی کنید. این سیستم‌های مدیریت محتوا که برای ساخت سایت به کار می‌روند در حال حاضر جزو پرطرفدارترین ها هستند و طبق آمارها بیش از ۷۵۰ میلیون سایت تنها با وردپرس طراحی شده است.

سایت شخصی، سایت سازمانی، سایت فروشگاهی، سایت های تبلیغی، سایت های سرگرمی، سایت‌های کاتالوگی، سایت خبری، سایت کسب و کار، سایت پورتال، سایت‌های مالتی مدیا، سایت‌های آموزشی و ... از انواع مختلف موضوعات سایت است و می‌توان در ساخت سایت از این موضوعات استفاده کرد.

چگونه سایت فروشگاهی ایجاد کنیم؟

یکی از موضوعات سایت که طرفداران بسیاری دارد سایت فروشگاهی است. فروشگاه ساز ایران سرور ابزاری است که با استفاده از آن می‌توان اقدام به ساخت یک سایت فروشگاهی کرد. این ابزار آنلاین با جمع‌آوری تمام امکانات طراحی، راه‌اندازی سایت را برای شما آسان خواهد کرد. فروشگاه ساز ابزار مورد نیاز برای ساخت یک سایت فروشگاهی را برای شما در یک پکیج جمع‌آوری کرده است و کافی است تا تصمیم خود را برای ساخت سایت فروشگاهی خود بگیرید.

توجه داشته باشید که ساخت سایت توسط شما تنها کافی نیست و شما باید بعد از آن مراقب سایت خود باشید. شما همیشه باید سایت خود را به‌روز نگه دارید و از ابزارهای سئو برای بهتر دیده شدن در نتایج گوگل استفاده کنید. در حال حاضر سایتی که شما طراحی می کنید باید ریسپانسیو باشد. به این معنا که اگر کاربری سایت شما را روی گوشی یا تبلت خود باز کرد به همان کیفیتی باشد که روی مانیتور نمایش داده می‌شود.

ارزش‌های یک سایت ساز زمانی مشخص می‌شود که سرعت سایت ساخته شده مورد قبول باشد. رابط کاربری آسان نیز از دیگر مزایای ساخت یک سایت محسوب می‌شود. پشتیبانی از سایت ساز بسیار آسان است، اما در صورتی که نیاز به کمک داشته باشید علاوه بر آموزش های اینترنتی می توان از متخصصان نیز کمک گرفت.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران سرور كسب و كار ساخت سایت برای ساخت سایت سایت فروشگاهی داشته باشید حال حاضر سایت خود سایت ساز یک سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۵۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای سرانه آموزشی هرمزگان با ساخت ۶۰۰ کلاس درس جدید در سال جاری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در آیین نواختن زنگ سلام معلم اظهار داشت: افزایش سرانه فضای آموزشی یکی از سیاست‌های دولت بود که در سطح استان هرمزگان با جدیت دنبال شده است.

وی با تأکید بر توسعه و افزایش سرانه آموزشی در مناطق حاشیه‌ای بویژه در شهر بندرعباس، افزود: سال گذشته بیش از ۸۰۰ کلاس درس به فضاهای آموزشی استان افزوده شد و امسال هم برنامه ریزی برای احداث ۶۰۰ کلاس درس جدید انجام شده است.

استاندار هرمزگان با پرداختن به نقاط قوت استان در حوزه آموزش و پرورش گفت: همان اندازه که پرداختن به نقاط قوت امید آفرین است تلاش و تمرکز بر رفع ۲ ضعف عمده آموزش استان نیز ضرورت دارد که یکی افزایش تعداد ورودی‌های کنکور استان به دانشگاه‌های برتر کشور و دوم ارتقای میانگین نمرات دانش آموزان در آزمون‌های نهایی است.

وی با تاکید بر لزوم تکریم معلمان و افزایش سطح خدمات رفاهی ایشان تصریح کرد: همه ما هر چه آموخته‌ایم نتیجه آموزش و زحمت معلمان شریف بوده و به پاس آن در حوزه کیفیت دهی به خدمات رفاهی تلاش داریم، سال قبل در حوزه رفاهی معلمان اقدامات خوبی صورت گرفته و امسال نیز اتمام و بهره‌برداری از پروژه‌هایی جدید در حال اجرا، تقدیم جامعه فرهنگیان استان می شود.

نماینده عالی دولت خطاب به دانش آموزان گفت: شما وارثان تمدن بزرگ ایران اسلامی و پاسبانان قدرتمند خلیج فارس و تنگه هرمز و دریای مکران هستید، شما وارث بزرگان و شاعران نامداری همچون حافظ و سعدی و مولانا هستید، باید خوب درس بخوانید و قوی باشید تا با دانش و تدبیر سکان مدیریت آینده استان را در دست بگیرید.

دوستی با اشاره به شرایط منطقه و لزوم افزایش قدرت کشور گفت: دانش آموزان عزیز قدر خود را بدانید شما بسیار مهم هستید و در جای مهمی قراردارید، در منطقه ما باید قدرتمند و مجهز به دانش و تجهیزات و تسلیحات روز باشیم تا دشمنان جرأت جسارت نداشته باشند.

کد خبر 6092963

دیگر خبرها

  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • بهره‌برداری از فاز اول سایت مجتمع آموزش عالی سراوان
  • کمبود زمین برای ساخت مدرسه در البرز/ درخواست کمک از دستگاههای ملی
  • ارتقای سرانه آموزشی هرمزگان با ساخت ۶۰۰ کلاس درس جدید در سال جاری
  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد
  • افزایش ۵۰ درصدی ساخت کلاس در خراسان رضوی نسبت به سال قبل
  • ساخت روزانه ۸ مدرسه در کشور
  • وزیر آموزش و پرورش : ساخت روزانه ۸ مدرسه در کشور/ امسال ۷۲ هزار معلم جذب می شوند
  • عملیات ساخت ۱۰۳ مدرسه جدید در استان کرمان آغاز شد