Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-04@21:26:32 GMT

یونس حبیبی دوباره به کما رفت

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۵۶۰۴

یونس حبیبی دوباره به کما رفت

فرزند یونس حبیبی، جانباز و مداح اهل بیت، وضعیت هوشیاری پدرش را افت کرده توصیف کرد و از همه مردم خواست تا برای شفای او دعا کنند.

به گزارش شریان نیوز،مجتبی حبیبی، فرزند یونس حبیبی جانباز و مداح اهل بیت(ع) درباره وضعیت پدر خود گفت: «پدرم از ۲۰ خرداد سال گذشته که به کما رفت، روی تخت بیمارستان است که در این مدت الحمدلله به هوش آمد و وضعیت بهتری داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او افزود: «پدرم مدتی یکی از چشم‌های خود را بازکرده بود و با اینکه براساس نظر پزشکان براثر این سکته عصب چشم از کار افتاده بود و قدرت بینایی نداشت، اما نسبت به صدا واکنش و عکس‌العمل نشان می‌داد. حالا متاسفانه چند روزی است پدرم مجدداً وضعیت خوبی ندارد و سطح هوشیاری‌اش پایین آمده و به کما رفته است. هم‌اکنون دستگاه ونتیلاتور به او وصل شده است و روند حیاتش وابسته به این دستگاه است.»

فرزند این مداح اهل بیت (ع) در پایان خاطرنشان کرد: «از مردم عزیز درخواست داریم در این شب‌های پایانی ماه شعبان پدرم را که مداح پیشکسوت اهل بیت(ع) است، فراموش نکنند و مورد دعای خود قرار دهند.»

منبع: شریان

کلیدواژه: اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۵۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی قدیمی از سیدمحمد خاتمی در کنار همسر و فرزند عطاء الله مهاجرانی

به گزارش صدای ایران، عکسی از حجت الاسلام و المسلمین سید محمدخاتمی رئیس دولت اصلاحات، در مراسم ضیافت افطار با اعضای خانواده وزراء در سال ۱۳۷۹ منتشر شده است.

در این عکس خانواده عطاء الله مهاجرانی نیز حضور دارند.


دیگر خبرها

  • کاهش نرخ باروری در ایران از چه وقت شروع شد؟
  • عکسی قدیمی از سیدمحمد خاتمی در کنار همسر و فرزند عطاء الله مهاجرانی
  • ماجرای جنگ شهاب حسینی و پارسا پیروزفر مقابل جواد عزتی و الناز حبیبی
  • دانش‌ آموزی که فرشته نجات سه نفر شد
  • حجازی: خوشحالم که در تیم پدرم حضور دارم
  • استایل جذاب شبنم قربانی و الناز حبیبی در اکران مردمی تمساح خونی در مشهد + عکس
  • مادر شهید اسحق مددی، به دیدار فرزند شهیدش شتافت
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در فارس برملا شد
  • لِه شدن جواد عزتی و الناز حبیبی در فشار مردم!