Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو «کمیسیون فرهنگی» مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید از فرصت نیروی جوان کشور در جهت افزایش نرخ جمعیت استفاده کنیم، تاکید کرد: یکی از مسائل زیر بنایی اجرای سیاست‌های کلی جمعیتی رسیدگی به امور معیشتی مردم است که اگر این مقوله حل شود فرزندآوری سهل خواهد شد. تاریخ انتشار: 12:02 - 01 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۴۱۶۵ محمداسماعیل سعیدی در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به جلوگیری از زائل شدن فرصت پنجره جمعیتی در ۲۰ سال آینده کشور، گفت در حال حاضر ما در پنجره جمعیتی قرار داریم و عمده نیروی انسانی ما را جوانان تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه نیروی جوان و جوانان یکی از سرمایه‌های عظیم کشور هستند، اظهار داشت: یکی از مشکلات کشور‌های توسعه یافته، نبود نیروی جوان است و کشور‌های اروپایی عمدتا از این مقوله رنج می‌برند، با این حال ما این سرمایه عظیم را در اختیار داریم که باید از فرصت آن استفاده کنیم.
سعیدی تاکید کرد: ما هم اکنون باید از فرصت نیروی جوان کشور در جهت افزایش نرخ جمعیت استفاده کنیم البته هم راستا با این مسئله باید وضعیت اقتصادی فعلی را هم ارتقا دهیم.
این نماینده مجلس با بیان اینکه باید اشتغال جوانان را تامین کنیم، اظهار داشت: تا زمانی که شرایط اقتصادی فعلی را برطرف نکنیم نباید انتظار داشته باشیم مقوله فرزند آوری در جامعه به یک اصل تبدیل شود بنابراین ما هم باید به دنبال فرزند آوری و افزایش جمعیت فکر باشیم و هم شرایط اقتصادی و معیشتی را برای افراد فراهم کنیم.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: یکی از مسائل زیر بنایی اجرای سیاست‌های کلی جمعیتی رسیدگی به امور معیشتی مردم است که اگر این مقوله حل شود فرزندآوری سهل خواهد شد.
این نماینده مجلس تاکید کرد: برخی سعی دارند افراد را از فرزند آوری ناامید کنند، اما بنده معتقدیم اگر ما شرایط را مساعد کنیم، این امر شدنی است.
سعیدی تصریح کرد: باید گفت منابع کشور به قدری است که می‌توانیم بیش از ۱۵۰ میلیون نفر جمعیت را پوشش دهیم بنابراین ما در این زمینه غفلت می‌کنیم چرا که کشور ما ثروت عظیمی دارد و باید ظرفیت‌های آن شناخته شود.

بیشتر بخوانید:

انتقاد یک نماینده مجلس از بی‌توجهی برخی مسئولان به «سیاست‌های جمعیتی» انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی کرونا استفاده کنیم باید از فرصت نیروی جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۵۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار

به گزارش ورزش سه، محمدعلی عبدالهی بازیکن جوان هوادار در ششمین حضورش در ترکیب این تیم اولین گل خود را به ثمر رساند و پس از مدت‌ها در ترکیب این تیم قرار گرفت.

مهاجم راست پا و 22 ساله هوادار اولین بازی خود را در هفته دوم لیگ برتر مقابل شمس آذر بازی کرد و در دوران محمود فکری فرصت حضور در ترکیب به عنوان بازیکن جانشین به او داده شد و پس از مدت‌ها به عنوان جانشین به میدان آمد.

عبدالهی آخرین بار در هفته دوازدهم مقابل پرسپولیس دقایق کوتاهی بازی کرد و بعد از آن فرصت حضور در زمین نداشت و در بازی با مس سونگون پس از مدت‌ها فرصت حضور پیدا کرد و در دقیقه 76 گل سوم هوادار را به ثمر رساند.

هوادار در این فصل بازیکنان جوان زیادی را به میدان فرستاده و تعداد زیادی از آنها برای این تیم گلزنی کرده اند، محمد دیندار، فرهاد زاووشی، مهدی گودرزی، محمدعلی عبداللهی، آرشا شکوری و ... بازیکنان جوانی هستند که در طول فصل فرصت حضور در ترکیب هوادار را پیدا کردند.

این تیم در کنار بازیکنان باتجربه ای که در ترکیب دارد گاها از بازیکنان جوان هم در ترکیب تیم خود استفاده می‌کند و بالانس جالبی در ترکیب این تیم وجود دارد.

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی به لحاظ افزایش ولادت چهارمین استان کشور است
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • ۱۸ میلیون راس دام سبک آماده کشتار است
  • جوانی جمعیت نجات دهنده کشور از آینده هولناک کهنسالی است
  • تغییر الگوی ساخت مسکن نیازی جدیست
  • مصوبات کمیسیون‌ها درباره اسقاط خودرو و قیمت‌گذاری آرد و نان
  • جمعیت جوان اصلی‌ترین مولفه قدرت و ثروت واقعی هر کشور
  • تجلیل از مادر ۲۷‌ ساله اناری با پنج فرزند
  • برگزاری رویداد جوانی جمعیت یک اتفاق بزرگ است
  • برگزاری دومین رویداد جوانی در استان همدان