Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@16:51:45 GMT

واکنش سازمان بازرسی به دفن جوجه‌های یک‌روزه

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۵۷۷۳

واکنش سازمان بازرسی به دفن جوجه‌های یک‌روزه

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام درویشیان درباره اقدام به دفن جوجه‌های یک روزه در روز‌های اخیر اظهار کرد: سازمان بازرسی به محض اطلاع از این موضوع به شدت ناراحت‌کننده، وارد عمل شد و این تخلف را با جدیت دنبال می‌کنیم و نتیجه را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: قبل از این اتفاق درباره مشکلات تامین ارز موردنیاز برای نهاده‌های طیور در زمینه تولید مرغ و جوجه یک‌روزه اقدام کرده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹ فروردین در این خصوص با بانک مرکزی مکاتبه کردیم و مجدد هم پیگیری ا انجام شد تا ارز مورد نیاز بیش از ۲ میلیون تن نهاده‌های طیور که اکنون در بنادر هست تأمین شود که تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: اینکه آیا مقصر این اتفاق انجمن تولیدکنندگان جوجه است یا نتیجه مصوبه ستاد تنظیم بوده یا علل دیگری در میان است را با جدیت پیگیری می‌کنیم. این کار هیچ مجوز شرعی و قانونی نداشته است و حتما اقدام قانونی لازم صورت خواهد گرفت.

منبع: فردا

کلیدواژه: سازمان بازرسی بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۵۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان ملی استاندارد ایران، مهدی اسلام‌پناه، در نشستی با اعضای هیئت مدیره و مسوولان انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های بازرسی فنی و آزمایش‌های غیرمخرب ایران با اشاره به موفقیت کشورمان در ارزیابی همترازی از سوی اتحادیه تایید صلاحیت آسیا - اقیانوسیه (APAC)، اظهار کرد: نتیجه موفقیت‌آمیز این ممیزی با کسب ۹۷ درصد آرا از سوی تمام کشور‌های عضو (به استثنای نمایندگان آمریکا و صهیونیسم) آن هم در شرایط پرتنش سیاسی و هجمه رسانه‌های معاند، بیانگر شکست معادله دشمنان در اعمال تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران است.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران، دستاورد امروز در این رخداد بین‌المللی را حاصل نهال‌هایی دانست که طی دو سال و نیم اخیر در این سازمان کاشته شده بود و تاکید کرد: این رویداد با کمک تمامی ذی‌نفعان می‌تواند منجر به تحقق جهش تولیدی شود که مورد تاکید مقام معظم رهبری در انتخاب شعار سال قرار گرفت.

کالا‌های ایرانی هویت اصلی خود را در بازار‌های جهانی خواهد یافت

وی گفت: در جریان این رویداد بین‌المللی، امضای ایرانی جهانی شد، کالای ایرانی هویت اصلی خود را در بازار‌های جهانی خواهد یافت، تولیدات ایرانی کیفی‌تر و قابل رقابت می‌شود، از این رو تجارت شتاب می‌گیرد و بازرگانان می‌توانند با یک آزمون و یک گواهی محصولات و خدمات خود را به دنیا صادر کنند به طوری که آثار آن را در پایان سال مالی در بخش تجارت خارجی خواهیم دید.

معاون رییس جمهور با تقدیر از تلاش رئیس و کارشناسان مرکز ملی تایید صلاحیت ایران در این ممیزی پیچیده فنی، خاطرنشان کرد: قدردان این اراده هستم و با اراده‌ای استوارتر به‌زودی شاهد اتفاقات بهتری خواهیم بود که نوید آن را امروز به ملت همیشه سرافراز ایران می‌دهم.

اسلام‌پناه، ره‌آورد اقتصادی این همترازی را با صدور گواهی تایید صلاحیت نهاد‌های ارزیابی‌کننده، جلوگیری از خروج ارز از کشور دانست که باید آن را صیانت و تقویت کرد و برای توسعه آن کوشید.

وی اذعان داشت: آنچه بیش از همه مورد توجه قرار دارد درک صحیح بخش خصوصی از این اتفاق تاریخی بود که بعد از گذشت ۲۶ سال محقق شد و با وجود برخی انتقادات، صحنه زیبایی از همگرایی بین دولت و ملت را خلق کردند.

وعده دولت مردمی محقق شد

سید محمود هاشمی، رییس مرکز ملی تایید صلاحیت ایران نیز در ادامه این نشست تحقق این راهبرد کلان را وعده صادقی دیگر در دولت مردمی دانست و گفت: این رویداد نمونه‌ای دیگر از تحولاتی است که دولت مردمی سیزدهم وعده آن را داده بود که خوشبختانه با سرمایه انسانی متخصص و فنی و حمایت‌های بی‌دریغ رئیس سازمان ملی استاندارد ایران به نتیجه رسید.

وی با بیان اینکه با کسب این موفقیت در ارزیابی همترازی، کالای ایرانی مبتنی بر آزمون و گواهی نهاد‌های ارزیابی‌کننده ایرانی مورد اعتماد و اعتقاد کشور‌های هدف خواهد بود افزود: در همین راستا رونق صنعت بازرسی و آزمایشگاه کشور را به عنوان یکی از ده‌ها آثار مثبت مبتنی بر این راهبرد فنی می‌توان پیش‌بینی کرد.

رییس مرکز ملی تایید صلاحیت ایران با بیان اینکه پیش از این ارزیابی انطباق فقط در داخل مرز‌های جغرافیایی کشور اعتبار داشت و برای ورود به کشور ثالث باید آزمون مجدد، بازرسی مجدد انجام می‌گرفت خاطرنشان ساخت: راهبرد یک آزمون، یک بازرسی، صدور گواهی و پذیرش جهانی پس از ۲۶ سال در دولت مردمی محقق شد.

استاندارد آماده ورود به بازار‌های جهانی

حسن شیروانی، رییس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های بازرسی فنی و آزمایش‌های غیرمخرب ایران در این نشست با تقدیر از تلاش‌های مرکز ملی تایید صلاحیت ایران و حمایت بی‌دریغ رییس سازمان ملی استاندارد ایران در کسب این افتخار اظهار داشت: بالغ بر ۳۵ هزار نفر در این صنعت در حوزه‌های تست، بازرسی و صدور گواهی مشغول فعالیت هستند که این اتفاق مهم منجر به آن می‌شود که با اطمینان بتوانیم جهانی فکر کنیم، جهانی عمل کنیم و نگاهی جهانی داشته باشیم.

وی گفت: با تلاشی مضاعف در عرصه کیفیت و استاندارد آماده ورود به بازار‌های جهانی هستیم تا این دستاورد را به منصه ظهور برسانیم و نقش خود را در کیفیت به اثبات رسانیم.

شیروانی به نیابت از نهاد‌های ارزیابی‌کننده تاکید کرد: حقمان را در بازار‌های جهانی خواهیم گرفت و بی شک در سطح بالاتر عضویت‌های بین‌المللی قرار می‌گیریم. به سمت جهانی شدن حرکت می‌کنیم و این پیروزی را با تمامی مردم عزیز کشورمان به جشن خواهیم نشست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله دزدان به یک سلبریتی دیگر در اتوبان چمران؛ پیگیری نمی‌کنم! +تصویر
  • حمله به امین منوچهری و زورگیری: بارها در اتوبان چمران این اتفاق رخ داده؛ پیگیری نمی‌کنم چون فایده ندارد! + عکس
  • ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار وام ازدواج هستند
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • ارزیابی ایمنی بیش از هزار بوستان در تهران
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • ثبت ۲۹ هزار سوت زنی فرار مالیاتی فقط برای پزشکان
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد