Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محسن حاجی میرزایی اظهار داشت: بیماری کرونا گرفتاری‌های زیادی را برای دانش آموزان به وجود آورده و امر آموزش را با اخلال مواجه کرده است، ما موظفیم تدبیر کنیم و اجازه ندهیم آموزش دانش آموزان آسیب ببیند.

وی افزود: یکی از آموزش‌هایی که مورد نیاز جامعه است، تربیت بدنی و تحرک جسمی است که هم در سلامت جسمی و هم در قوای ذهنی در یادگیری دروس موثر است؛ بنابراین به همان میزان که به سایر دروس اهمیت می‌دهیم، درس تربیت بدنی را جدی گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی میرزایی با اشاره به ساحت‌های تربیتی در سند تحول بنیادین، تصریح کرد: یکی از ساحت‌هایی که ما در امر تربیت موظفیم به آن توجه کنیم، ساحت جسمی و بدنی است و باید برای آن برنامه ریزی کنیم.

وی ادامه داد: در این دوره کرونایی روزانه ۲۸ نوبت برنامه‌های آموزشی از تلویزیون پخش می‌شود. در شبکه آموزش هر روز قبل از شروع تدریس، زنگ ورزش و کلاس درس تربیت بدنی وجود دارد و به بچه‌ها آموزش‌های ورزشی ارائه می‌شود تا برای یادگیری دروس آماده شوند.

وزیر آموزش و پرورش از وجود برنامه‌های ورزشی دیگری در قالب آموزش تربیت بدنی در تلویزیون خبر داد و خاطرنشان کرد: علاوه بر برنامه "خانه پویا" در شبکه یک سیما، در شبکه «شاد» که همه دانش آموزان عضو هستند نیز بخشی از برنامه‌ها را به درس تربیت بدنی و سلامت اختصاص دادیم و در آنجا فیلم‌هایی با موضوع تربیت بدنی و سلامت برای دانش آموزان ارائه می‌شود.

برچسب‌ها مدارس محسن حاجی‌ میرزایی دانش‌آموزان پروندهٔ خبری آموزش مجازی ؛ تجربه ای نو در سایه کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس محسن حاجی میرزایی دانش آموزان مدارس محسن حاجی میرزایی دانش آموزان تربیت بدنی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۵۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش

برنامه سینمایی «هفت» با اجرای «بهروز افخمی» از امشب روی آنتن شبکه نمایش تلویزیون می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی برنامه، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمدحسین تنکابنی و با اجرای افخمی از امشب ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.

در این برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور افخمی، محمدرضا نصراللهی استاد دانشگاه و مرتضی علیزاده کارگردان فیلم «بی‌بدن» به بررسی موضوع سینمای جنایی می‌پردازد.

همچنین میز «نقد سینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق به فیلم «بی‌بدن» و میز «نقد سینمای جهان» با حضور سید حمیدرضا قادری و آرش خوشخو فیلم سینمایی «Dune ۲» را بررسی می‌کند.

سری جدید برنامه «هفت» قرار بود از جمعه گذشته روی آنتن شبکه نمایش برود که به دلیل مشکل فنی پخش این برنامه سینمایی به این هفته موکول شد و از این پس جمعه شب‌ها از ساعت ۲۳ در شبکه نمایش مهمان بینندگان و مخاطبان خود خواهد بود.

کد خبر 750279

دیگر خبرها

  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر
  • جای خالی معلمان ماهر مجازی
  • آزمون استخدامی مربیان و معلمان امور پرورشی و تربیتی در گیلان
  • حدود ۳ هزار نفر جذب آموزش و پرورش البرز می شوند
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • پورثانی: کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان به‌زودی صادر می‌شود
  • صدور کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان؛ به زودی/ کاهش تنوع مدارس در دستور کار
  • مهمترین مأموریت آموزش و پرورش تربیت تمام ساحتی است
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • معلمان مدیران تراز انقلاب تربیت کنند