Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-28@16:11:11 GMT

صفحه علاالدین بروجردی در یک شبکه اجتماعی مسدود شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۵۸۳۹

صفحه علاالدین بروجردی در یک شبکه اجتماعی مسدود شد

دیروز عصر پس از درج مصاحبه این نماینده مجلس با خبرگزاری خانه ملت در صفحه رسمی او در اینستاگرام پیرامون اقدام غیرقانونی وزیر امور خارجه آمریکا در درخواست از شورای امنیت سازمان ملل متحد برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران که برخلاف توافق برجام و قطعنامه 2231 است پس از چند دقیقه اینستاگرام این صفحه را مسدود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسوول روابط عمومی دفتر این نماینده مجلس در گفت و گو با الف در این رابطه گفت: پس از درج مصاحبه مذکور یک پیام اخطار از طرف اینستاگرام برای بنده آمد که برخی از پست های شما خلاف قوانین و مقررات ما است و شامل محتوای خشونت آمیز و تبلیغ گروه‌های تروریستی بوده است و اکانت شما در معرض خطر حذف قرار دارد و چند دقیقه بعد نیز اکانت توسط اینستاگرام حذف شد. 

وی خاطر نشان کرد: منظور اینستاگرام از تبلیغ گروه‌های تروریستی پیام تسلیت آقای بروجردی به مناسبت تروریسم دولتی آمریکا در به شهادت رساندن ناجوانمردانه سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی بود. وی اضافه کرد: همه می دانند بزرگترین تروریست دنیا آمریکا است و این شبکه آمریکایی آنچه لایق کشور خودش است را به دیگران نسبت می دهد.

چندی پیش نیز اینستاگرام با حذف صفحه برخی از نهادها، خبرگزاری ها و بانک های ایرانی دشمنی خود را با ملت ایران نشان داده بود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۵۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم

شرکت بایت‌دنس در بیانیه‌ای مطبوعاتی می‌گوید که هیچ برنامه‌ای برای فروش شبکه‌ی اجتماعی تیک‌تاک ندارد. این در حالی است که وب‌سایت اینفورمیشن در گزارشی اختصاصی گفته بود بایت‌دنس به فروش کسب‌و‌کار آمریکایی تیک‌تاک بدون الگوریتم پیشنهاد محتوا فکر می‌کند.

جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، روز گذشته لایحه‌ای را امضا کرد که طبق آن بایت‌دنس باید تا ۹ ماه آینده تیک‌تاک را بفروشد؛ درغیراین‌صورت تیک‌تاک در آمریکا با ممنوعیت مواجه خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • بازتاب خشونت پلیس آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • تلوبیون بین برنامه‌ها تبعیض می‌گذارد؟/ محتوایی که ضریب می‌گیرد
  • شبکه‌سازی اولویت نهضت اجتماعی در کرمانشاه است
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه «سیانس پو» پاریس را مسدود کردند+ عکس
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه «سیانس پو» پاریس را مسدود کردند
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه علوم سیاسی (سیانس پو) پاریس را مسدود کردند
  • ماجرای شبکه اجتماعی تیک تاک و ممنوعیت در آمریکا به کجا رسید؟
  • ترجیح می‌دهیم فیلترمان کنند تا اینکه پلتفرم خود را بفروشیم
  • (عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟
  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم