Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@16:22:14 GMT

شرايط و هزينه دريافت ويزاي سرمايه گذاري کانادا

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۶۰۳۱

شرايط و هزينه دريافت ويزاي سرمايه گذاري کانادا

خبرگزاری آریا- امروزه سرمایه گذاری در کانادا به یکی از پر طرفدارترین راه های مهاجرتی و کسب اقامت دائم کانادا تبدیل شده؛ به گونه ای که سالانه افراد بسیاری از سراسر جهان به منظور سرمایه گذاری (investment) به این کشور مهاجرت می نمایند.

در واقع مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری، این امکان را فراهم می کند تا متقاضیان دارای سرمایه و یا مشاغل مدیریتی، بتوانند با اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا، اقامت دائم این کشور را برای خود و اعضای خانواده شان دریافت نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراحل اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا

برای دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا لازم است تا همانند دیگر ویزاهای کانادا، مراحل زیر را سپری نمایید:

1-جمع آوری و ارائه مدارک شناسایی (پاسپورت، کارت ملی و شناسنامه) ، اسناد ملکی (مدارک مبتی بر تمکن مالی و دارایی لازم جهت سرمایه گذاری) و مدارک کاری (سوابق کار مدیریتی)2-ارسال و بررسی درخواست ویزای سرمایه گذاری کانادا توسط متخصصان مالی در اداره مهاجرت کانادا 3-صدور نامه از سوی اداره مهاجرت در صورت پذیرش درخواست ویزا

(در این صورت لازم است تا متقاضی با پرداخت هزینه کمی، دیگر مدارک ذکر شده در نامه را برای اداره مهاجرت ارسال نماید.)

4-حضور داشتن متقاضی برای مصاحبه به جهت نمایش دادن میزان سابقه و ارائه طرح 5-سرمایه گذاری در کانادا

(در صورت پذیرش در مصاحبه حضوری، متقاضی باید میزان سرمایه لازم را جهت سپرده گذاری در اختیار دولت کانادا قرار دهد.)

6-صدور مجوز CSQ

 (CSQ مجوزی است که امکان درخواست اخذ اقامت دائم را برای متقاضی فراهم می کند)

7-ارائه درخواست اخذ اقامت دائم به اداره مهاجرت فدرال8-تهیه و ارائه گواهی سلامت و عدم سوء پیشینه

توجه: عدم داشتن شرایط لازم جهت دریافت ویزا، وجود نقص در مدارک و نداشتن تمکن مالی از جمله دلایلی است که سبب رد شدن درخواست ویزای سرمایه گذاری کانادا می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ویزای سرمایه گذاری در کانادا با موسسه مهاجرتی آتلانتیک 724 در ارتباط باشید.

انواع روش های سرمایه گذاری در کانادا

از آنجایی که دولت کانادا تمایل بسیاری به رشد اقتصادی کشور دارد؛ همواره در تلاش است تا با ارائه روش های مختلف، متقاضیان سرمایه دار، کارآفرینان و مدیران را از سراسر جهان جهت سرمایه گذاری در کانادا جذاب نماید.

1-سرمایه گذاری در کانادا از طریق برنامه های استانی (PNP)

برنامه استانی (PNP) یکی از روش های سرمایه گذاری در کانادا است که برای متقاضی این امکان را فراهم می کند تا

با ارائه طرح اقتصادی، نوع کسب و کار و سرمایه گذاری، به استان های کانادا مهاجرت نماید.

بر این اساس، هر یک از استان های کانادا با داشتن برنامه استانی مخصوص، با توجه به نیازها و وضعیت اقتصادی خود، متقاضیان واجد شرایط را مورد پذیرش قرار می دهند.

سرمایه گذاری در استان کبک

استان کبک از بهترین و محبوب ترین مقاصد مهاجرتی جهت سرمایه گذاری در کانادا است که متقاضیان بدون محدودیت در مدارک تحصیلی و مهارت در زبان، با سپرده گذاری مبلغ 220 هزار دلار (کانادا) در یکی از موسسات مالی معتبر در کبک، ضمن دریافت اقامت، می توانند از خدمات آموزشی و بهداشتی این استان بهره مند شوند.

سرمایه گذاری در استان بریتیش کلمبیا

در این روش نیز متقاضی با حداقل سرمایه گذاری مبلغ 200 هزار دلار (کانادا) و راه اندازی یک بیزینس موفق و یا گسترش یک تجارت معتبر در بریتیش کلمبیا، می تواند اقامت این استان را دریافت نماید.

سرمایه گذاری در استان مانیتوبا

جهت سرمایه گذاری در استان مانیتوبا لازم است تا متقاضیان ضمن توانایی در شروع و راه اندازی کسب و کار، از طریق دو روش کارآفرینی و یا سرمایه گذاری با حداقل مبلغ 100 هزار دلار (کانادا)، اقامت دائم این کشور را بدست آورند.

2-سرمایه گذاری در کانادا از طریق کارآفرینی

در صورت داشتن شرایط و سرمایه کافی جهت راه اندازی یک کسب و کار جدید، کارآفرینی می تواند روش مناسبی برای دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا (با اعتبار 2 سال) باشد.

در واقع، کارآفرینی نیز یکی از برنامه های استانی کانادا (برنامه مهاجرت سرمایه گذاران) است که متقاضی می تواند علاوه بر سرمایه گذاری در کانادا، جهت اخذ اقامت دائم اقدام نماید.

البته امروزه از بین استان های کانادا، تنها 4 استان مانیتوبا، ساسکاچوان، بریتیش کلمبیا و نوا اسکوشیا، در برنامه کارآفرینی مشغول به فعالیت هستند که بسته به هر استان، میزان دارایی لازم جهت سپرده گذاری متفاوت می باشد.

با این حال، متقاضی برای سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی استانی به حداقل مبلغ 100 هزار دلار کانادا نیازمند است.

3-سرمایه گذاری در کانادا از طریق ویزای استارتاپ (Startup Visa)

در حال حاضر ویزای استارت آپ کانادا از جمله محبوب ترین روش های سرمایه گذاری و مهاجرت به کانادا است که متقاضیان دارای ایده های خلاق و یا طرح های نوین، می توانند با متقاعد کردن سازمان های معرفی شده از سوی اداره مهاجرت، بر روی طرح ها و ایده های خود سرمایه گذاری نمایند.

همچنین این روش به متقاضیان این امکان را می دهد تا 2 الی 3 سال پس از دریافت ویزای استارتاپ، اقامت دائم این کشور را نیز دریافت نمایند.

شرایط دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا

دریافت ویزا و مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری نیز مستلزم داشتن شرایط زیر می باشد:

برخورداری از سابقه و تجربه کار مدیریتی به مدت 2 سال.

این سوابق شامل مشاغلی چون پزشکی (دارای پروانه مطب و یا سهامدار)، وکالت (دارای پروانه وکالت)، مهندسین (دارای پروانه مهندسی)، سهامداران و اعضای هیئت مدیره، مدیران، برنامه ریزان و مشاغل دارای پروانه کسب می شود.

برخورداری از تمکن مالی جهت راه اندازی کسب و کار

بر این اساس، متقاضی باید از حداقل دارایی 2 میلیون دلار (کانادا) برخوردار باشد و تمامی دارایی های منقول و غیر منقول خود را توسط کارشناسان دادگستری مورد ارزیابی قرار دهد.

میزان دارایی لازم جهت سرمایه گذاری در کانادا

حداقل دارایی لازم جهت سرمایه گذاری در کانادا برابر 250 هزار دلار کانادا می باشد.

در واقع، لازم است تا فرد متقاضی این دارایی را به مدت 5 سال، بعنوان ودیعه به دولت بسپارند؛ که البته این مبلغ پس از گذشت 5 سال بطور کامل توسط دولت به متقاضی بازگردانده می شود.

همچنین این میزان سرمایه، بسته به استان های کانادا، بین 100 الی 350 هزار دلار کانادا متغیر است.

داشتن مدارک مربوط به سلامت جسمانی و عدم سوءپیشینه دریافت اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه گذاری

از آنجایی که ویزای سرمایه گذاری کانادا یکی از ساده ترین روش های دریافت اقامت و مهاجرت می باشد؛ متقاضیان می توانند با فراهم کردن شرایط و مدارک لازم برای راه اندازی و داشتن یک کسب و کار موفق و معتبر، پس از گذشت دو سال، جهت دریافت اقامت خود و خانواده اقدام نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا هم اکنون با مشاوران موسسه مهاجرتی آتلانتیک 724 تماس بگیرید.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سرمایه گذاری در کانادا سرمایه گذاری در استان استان های کانادا کانادا از طریق دارای پروانه دریافت اقامت اداره مهاجرت راه اندازی اقامت دائم هزار دلار کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۶۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانادا ۲ میلیون دلار به تولید پهپاد در اوکراین اختصاص می‌دهد

وزارت دفاع ملی اوکراین روز جمعه اعلام کرد که این کشور ۲.۱ میلیون دلار را به اوکراین جهت افزایش تولیدات بومی پهپاد اهدا خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت دفاع کانادا در این رابطه اعلام کرد: وزیر دفاع امروز اعلام کرد که کانادا ۲.۱ میلیون دلار را به تولید پهپاد در اوکراین اختصاص خواهد داد. این اولین بار است که کانادا به طور مستقیم در تولید پهپادهای نظامی اوکراین مشارکن می‌کند. این کمک مالی در همکاری با انگلیس ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سیگنال رایگان ارز دیجیتال فیوچرز یا سیگنال فارکس؟
  • زور سرمایه به هنر نمی‌رسد
  • کانادا ۲ میلیون دلار به تولید پهپاد در اوکراین اختصاص می‌دهد
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • مهاجرت با ویزای جعلی
  • مهاجرت فعال سیاسی و منتقد جنجالی ایرانی به کانادا؟
  • فعالیت ۱۰ هزار نفر در طرح‌های صنعتی ایلام
  • صدور ویزای زائران حج تمتع در حال پیگیری است
  • ۱۰ هزار نفر در طرح های صنعتی ایلام مشغول به کار هستند
  • بازار سیاه مهاجرت با ویزای جعلی