Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@03:24:17 GMT

سهم هر ایرانی، ۵۴ میلیون ریال آموزش الکترونیکی رایگان

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۶۰۴۱

سهم هر ایرانی، ۵۴ میلیون ریال آموزش الکترونیکی رایگان

کمپین رایگان «هرکجا، هر زمان، یادگیری» در فاز سوم اجرایی، برای هر ایرانی ۵۴ میلیون ریال یارانه استفاده از آموزش های رایگان الکترونیک ارائه می کند. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸ اجتماعی علم و تکنولوژی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ کمپین آموزشی هرکجا، هر زمان، یادگیری در دو فاز نخست خود، در دو بازه زمانی 12 اسفند ماه تا 28اسفند ماه و 4 فروردین تا 15 فروردین ماه جاری با همکاری جمعی از کارآفرینان و مدرسان و موسسان استارتاپی برگزار شد و به دلیل استقبال مردمی و تداوم شرایط بحران کرونا قرار است سومین فاز ارائه آموزش های رایگان را از یکم تا سی و یکم اردیبهشت ماه کلید بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فاز سوم، «ایلیا آکادمی» و «آکادمی اینفوگرام»  در راستای مسئولیت اجتماعی خود 100 وبینار رایگان را در اردیبهشت ماه با موضوعات متنوع آموزشی برگزار می کند که ارزش این دوره های برای هر ایرانی  معادل54میلیون ریال خواهد بود.

در دو دوره ابتدایی برگزاری این کمپین، اساتید و مدرسان زیادی به کمپین ملحق شده و در مجموع  59 مدرس  از 3 کشور و 10 شهر در برپایی این کمپین آموزشی همکاری کردند که براین اساس علاوه بر ایران از کشورهای کانادا و اوگاندا نیز داوطلب برای تدریس حضور یافتند.

گزارش نهایی فاز اول و دوم کمپین «هرکجا، هر زمان، یادگیری» حاکی از آن است که  در دو فاز نخست این طرح آموزشی، 93 وبینار آموزشی در 167 ساعت برگزار شده و طی آن 40هزار و 690 ثبت نام در دوره های آموزشی صورت گرفته و76هزار و 812 نفرساعت آموزش ارائه شد.

بر این مبنا و با در نظر گرفتن هر ساعت آموزش معادل 30 هزار تومان، تاکنون در این دو فاز به میزان 2 میلیارد و 300 میلیون تومان آموزش رایگان در دوران قرنطینه خانگی به ایرانیان ارائه شده است.

ایلیا آکادمی، به عنوان یکی از مراکز آموزشی فعال در این کمپین با 12 سال فعالیت در حوزه مشاوره مدیریت، تعاملات بین‌المللی تاکنون بیش از 35 هزار ساعت آموزشی  برگزار کرده و آموزش‌های آن در حوزه توسعه مهارت‌های نرم و حرفه‌ای و توسعه مهارت‌های تخصصی مدیریتی متمرکز است.

این مجموعه با شناسایی نیازها و طراحی مدل آموزشی، در راستای ارتقای عملکرد حرفه‌ای دانش را به فرهنگ تبدیل می‌کند و در برگزاری دوره های آموزشی کمپین رایگان آموزش الکترونیک نقش فعالی داشته است.

آکادمی اینفوگرام نیز به عنوان یکی از برگزارکنندگان این کمیپن، در راستای توسعه فردی و ارتقای مهارت‌های نوآورانه فعال بوده و تمرکز آن  بر ارائه آموزش‌های تخصصی کاربردی کوتاه مدت است. این مجموعه ارائه خدمات آموزشی در زمینه‌های اینفوگرافیک، ارائه (پرزنتیشن)، بازاریابی (مارکتینگ)،‌ روابط عمومی و گزارش‌‌نویسی را دردستور کار داشته و در برگزاری کمپین هرکجا، هر زمان یادگیری به آموزش رایگان این وبینارها می پردازد.

انتهای پیام/

R1356/P/S2,1313/CT12 واژه های کاربردی مرتبط

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استارت آپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۶۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۴۱۰ هزار ساعت خدمت مشاوره‌ای رایگان به مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حسین آبادی گفت: در راستای تحقق عدالت اجتماعی و برقراری مشاوره تخصصی رایگان با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و سلامت روان جامعه مددجویان می‌توانند از طریق شماره ۱۴۸۰ از مشاوره تخصصی غیرحضوری بهره‌مند شوند.
او ادامه داد: در سال گذشته شش هزار و ۷۵۷ مراجعه کننده حضوری به صورت رایگان در ۲۴ مرکز غیردولتی خدمات تخصصی مشاوره دریافت کردند.
مدیر کل بهزیستی استان اختلافات خانوادگی، اختلال اضطراب، اختلال شخصیت و اختلال در ارتباطات فردی را از مهمترین موضوعات عنوان شده در مشاوره‌های تخصصی عنوان کرد.
حسین آبادی بر لزوم مشاوره‌های قبل از ازدواج تأکید کرد و گفت: در حال حاضر مشاهده می‌شود زوجین در سال‌های پس از شروع زندگی مشترک برای حل مشکلات به مشاور مراجعه می‌کنند و یا به دلیل به تفاهم نرسیدن برای طلاق راهی محاکم قضایی می‌شوند.
در پایان این مراسم از خدمات مددکاران، مشاوران و روانشناسان قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • سه بانک دیگر به فهرست ارائه دهندگان خدمت چک الکترونیکی اضافه خواهند شد
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • ارائه خدمات رایگان دامپزشکی طیور روستائیان وعشایر در جرقویه
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارایه خدمات جهادی پر رنگ است
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارائه خدمات جهادی پر رنگ است
  • ارائه ۴۱۰ هزار ساعت خدمت مشاوره‌ای رایگان به مردم
  • کدام بانک‌ها خدمت چک الکترونیکی را ارائه می‌دهند؟
  • ارائه خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • فرسودگی ۳۰ درصد مدارس گناباد