Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر منصوری روز دوشنبه به مناسبت آغاز هفته سلامت در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همزمان با شیوع کرونا ویروس و با هدف کمک به در خانه ماندن دانش آموزان و خانواده‌ها و به منظور حفظ سلامت جسمی و روانی، کمپین سفیران سلامت با شعار(در خانه ماندن)، (نه به سفر و نه به دید و بازدید) راه اندازی 

وی افزود: کمپین سفیران سلامت به صورت ویژه در استان کردستان مورد حمایت دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان قرار گرفت و معلمان، دانش‌آموزان و اولیا با نصب اپلیکیشن سفیران سلامت، آثار هنری زیبایی را اعم از نقاشی، کلیپ، دلنوشته، کاردستی و روزنامه دیواری را بر روی اپلیکیشن بارگذاری کرده و پس از تایید مدیر برنامه کشوری برای همگان قابل رویت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره سلامت و تندرستی کردستان اضافه کرد: پس از جمع‌بندی آثار بارگذاری شده بر روی این اپلیکیشن تا کنون بیش از ۱۰ هزار اثر هنری از طریق فضای مجازی در این کمپین بارگذاری و ارائه شده و تعدادی از این آثار به عنوان برگزیده کشوری و استانی انتخاب و در هفته سلامت مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی یادآور شد: از این آثار حدود ۶ هزار و ۵۰۰ اثر نقاشی، دو هزار و ۵۰۰ اثر به صورت کلیپ، بیش از یک هزار اثر در قالب کاردستی و روزنامه دیواری و بیش از یک ‌هزار دلنوشته دانش ‌آموزان با محوریت در خانه ماندن و اخیرا نیز با رویکرد حمایت از کادر بهداشت و درمان (مدافعان سلامت)، خلق و به معرض نمایش در آمده است.

هفته سلامت (اول تا هفتم اردیبهشت) است و برنامه‌های این هفته با شعار حمایت همگانی از مدافعان سلامت برگزار می‌شود.

تقدیر از مراقبان سلامت و دانش آموزان سفیر سلامت، برگزاری جشنواره نقاشی و فیلم کوتاه با موضوع قدردانی از مجاهدت‌های کادر درمانی بیمارستان‌ها، نشست خبری با رسانه‌ها به منظور انعکاس عملکرد سالانه و طرح غربالگری کارکنان اداری آموزش و پرورش از جمله برنامه‌های این هفته است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تا ظهر یکشنبه ۳۱ فروردین در مجموع ۸۲ هزار و ۲۱۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۸۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور نیز به پنج هزار و ۱۱۸ نفر رسید.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آموزش و پرورش بهداشت و درمان بیمارستان دانش آموزان زیبایی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سفیران سلامت دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۶۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در رزن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • «سفر آخر» شهید آوینی تماشایی شد/ بینال ونیز و حواشی غرفه یهودیان
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • تجلیل از فعالان و سفیران سلامت دانش آموزی آذربایجان غربی
  • همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد
  • نواخته شدن زنگ سلامت در شهرضا
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در رزن
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • ماهیت برنامه‌های سلامت محور از جنس برنامه‌های فرهنگسازی است