Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ، عطائی معاون مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم تسویه حساب مدیران مدارس تا تاریخ ۱۵ اسفند ۹۸ با شرکت‌های حمل و نقل گفت: در صورت موافقت اولیا به صورت کتبی مبلغ اضافی سرویس به هزینه سرویس سالتحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ انتقال می‌یابد به شرطی که دانش آموز در همان مدرسه ادامه تحصیل دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به بحران پیش آمده ناشی از ویروس کرونا و تعطیلی مراکز آموزشی، مدیریت و ساماندهی قرارداد‌های سرویس‌های حمل و نقل دانش آموزان را ضروری دانست.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان افزود: نظرخواهی درباره افزایش نرخ سرویس مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ برای اعلام به شورای شهر تبریز لازم است تا این نرخ بعد از تصویب به نواحی و مناطق ابلاغ می‌شود.

او گفت: از پرداخت هر نوع هزینه به شرکت‌ها و رانندگان به دلیل ارائه نکردن خدمات طبق قرارداد و دریافت هزینه سرویس از اولیا خودداری شود.

عطائی گفت: نظر به اینکه مطابق قرارداد‌های منعقده با شرکت‌های حمل و نقل پرداخت هزینه در قبال انجام خدمات سرویس به دانش آموزان است و با توجه به شرایط موجود و تعطیلی مدارس به دلیل کنترل شیوع ویروس کرونا از تاریخ ۱۵ اسفندماه ۱۳۹۸ قرارداد‌ها لغو می‌شود.

از مهر ماه تا اسفند سال گذشته ۷۸۰ هزار دانش آموز در ۸ هزار و ۲۰۰ مدرسه و ۳۶ هزار کلاس درس آذربایجان شرقی مشغول تحصیل بودند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اموزش و پرورش سرویس مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۶۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین شهریه مدارس غیردولتی براساس الگوی شهریه

شما شهروندان عزیز در مورد افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس علمی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

افزایش شهریه مدارس غیرانتفاعی والدین تبریزی را نگران کرد

گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی، در لینک زیر مشاهده کنید.

کاهش شهریه برخی از مدارس غیر دولتی/ شهریه مدارس هیئت‌امنایی چقدر است؟

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: مدارس هیئت امنایی در صورت برگزاری کلاس‌های فوق برنامه از والدین شهریه دریافت می‌کنند.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تعیین شهریه مدارس غیردولتی براساس الگوی شهریه
  • نخستین سرویس مدرسه تهران مخصوص بچه‌پولدارها بود
  • شهریه دانش‌آموزان چهار دهک اول در مدارس سمپاد رایگان است
  • مدارسی که شهریه می‌گیرند را معرفی کنید
  • قبولی ۱۶ دانش آموز سمپاد مناطق محروم در کنکور سال گذشته
  • هزینه تحصیل رایگان ۴ دهک اول در مدارس سمپاد پرداخت نشده است
  • امکان صرف هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به شرکت‌های دانش بنیان
  • کاهش‌ شهریه برخی مدارس غیردولتی | امسال افزایش شهریه درصدی نیست بلکه... | هزینه فوق برنامه چند درصد شهریه است؟
  • احتمال افزایش نرخ معاینه فنی؛ این مبالغ کجا هزینه می‌شود؟
  • احتمال افزایش نرخ معاینه فنی/مبالغ دریافتی کجا هزینه می‌شود؟