Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@10:46:08 GMT

اولین (اتاق بحران) شهرستان هامون افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۶۴۱۳

اولین (اتاق بحران) شهرستان هامون افتتاح شد

راشکی مدیر عامل هلال احمر سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: اولین اتاق بحران و مرکز کنترل هماهنگی عملیات امداد و نجات در شمال استان و شهرستان هامون افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

این مرکز با هدف امدادرسانی هر چی بهتر در مواقع حوادث احتمالی و آمادگی نیرو‌های امدادرسان و اشراف کامل به نقاط آسیب پذیر؛ نقاط امن و غیر امن شهرستان هامون و تسریع و تسهیل در امر امدادرسانی با برنامه ریزی کارشناسان این شعبه به بهره برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مزایای این مرکز وجود کلیه نقشه‌ها و اطلاعات جغرافیایی، جمعیتی، ساختاری مورد نیاز در زمان بحران است که در دیوارها، سقف و کف اتاق نصب شده است.

فرماندار شهرستان هامون هم اظهار امیدواری کرد که با راه‌اندازی این مراکز بتوانیم در بحران‌ها با هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های دقیق همچون گذشته حوادث را مدیریت و در جهت کاهش خسارات احتمالی گام موثری برداریم.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر امداد و نجات شهرستان هامون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۶۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین پمپ بنزین رباتیک در امارات افتتاح شد

ایتنا - ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی، صاحب پمپ بنزین‌های روباتیک شد تا از این پس نیروی انسانی در سوختگیری دخالتی نداشته باشند.
شرکت ملی نفت ابوظبی یک بازوی روباتیک طراحی کرده که باک خودرو را در پمپ بنزین ظرف چند ثانیه پر می‌کند.

این بازوی روباتیک، در باک خودرو را باز کرده و بدون دخالت نیروی انسانی بنزین می‌زند. این روبات یک اپلیکیشن مکمل هم دارد که فرایند سوختگیری و میزان دریافت را برای مشتریان به ثبت می‌رساند.

زمانی که راننده وارد یکی از این پمپ‌بنزین‌های روباتیک می‌شود، با انتخاب نوع سوخت روی این اپلیکیشن یا یک نمایشگر لمسی کنار نازل کار را آغاز می‌کند.

پس از آن، بازوی روباتیک با یک نازل متناسب و حسگرهایی که تضمین می‌کند نازل موقع سوختگیری به‌طور صحیح در جای خود قرار گرفته است، کار سوختگیری را انجام می‌دهد. پس از پایان نیز روبات، نازل را از خودرو جدا می‌کند تا راننده بتواند محل را ترک کند.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • پاسخ پرقدرت حزب الله به رژیم صهیونیستی و بحران در اتاق جنگ اسرائیل
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به دانشگاه است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به نهاد دانشگاه و دانشگاهیان است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • اولین جایگاه سوخت هیدروژن برای کامیون ها افتتاح شد
  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • اولین پمپ بنزین رباتیک در امارات افتتاح شد
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور