Web Analytics Made Easy - Statcounter

امان باشقره گفت: بهسازی محور آزادشهر و خوش ییلاق در سه فاز و با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان در حال انجام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، رئیس اداره راه و شهرسازی آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: محور آزادشهر - خوش ییلاق مسیر ترانزیت استان به مرز اینچه برون و راه اصلی استان گلستان به استان سمنان و مرکز و جنوب کشور به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پروژه یکی از طرح های اقتصادی و مقاومتی استان و به عنوان کرویدور مهم اقتصادی شمال به جنوب بوده و از محورهای مهم و تأثیرگذار در توسعه اقتصادی، اجتماعی، توریستی و صنعتی استان از لحاظ حمل کالاهای صادراتی، حمل محصولات کشاورزی، معدنی و عبور مسافرین می باشد.

امان باشقره تصریح کرد: این پروژه بطول ۶۵ کیلومتر در غالب ۳ پیمانکار بزرگ در ۳ قطعه جداگانه از این محور با قرادادهایی به مجموع بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان با تمام توان اجرائی در ۳ فاز در حال بهسازی می باشد.

وی در تشریح فاز اول گفت: در محدوده آزادشهر تا نوده خاندوز در بحث تعریض محور و احداث ۴ دوربرگردان استاندارد با قرارداد حدود ۵ میلیارد تومان در حال انجام می باشد.

این مسئول ادامه داد: در فاز دوم از کیلومتر ۱۳ تا کیلومتر ۲۸ با قراردادی بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان در اختیار پیمانکار قرار گرفته که بحث کوهبری، ترانشه برداری، تعریض و احداث دیواره حاشیه رودخانه ها را دنبال می کند.

باشقره گفت: فاز سوم قطعه سوم که از کیلومتر ۲۸ تا کیلومتر ۳۸ ادامه دارد با قراردادی بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان در اختیار پیمانکار بوده و از سرعت و پیشرفت خوبی برخوردار می باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۶۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت

حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی یک هفته گذشته پنج حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان به وقوع پیوست، ابراز داشت: از این حوادث سه مورد واژگونی خودرو و یک مورد انحراف خودرو و یک مورد برخورد دو خودرو با یکدیگر بوده است.

وی ضمن بیان اینکه در این حوادث یک نفر جان باخت، افزود: سقوط از پل و واژگونی نیسان در کیلومتر ۱۴ محور گرمسار به آرادان منجر به فوت یک هموطن شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه حوادث رانندگی مصدومیت ۹ نفر را به همراه داشته است، ابراز داشت: واژگونی تویوتا کرولا کیلومتر ۲۹ محور سمنان به فیروزکوه دو مصدوم و واژگونی سانتافه در کیلومتر ۲۲ محور فولاد محله - دامغان چهار مصدوم برجای گذاشت.

درخشان ضمن بیان اینکه انحراف از جاده پیکان وانت و سقوط آن در کانال آب محور آرادان به گرمسار، فرعی بنه کوه، روستای عروس پرون دیگر حادثه مهم استان بود، تصریح کرد: این حادثه یک مصدوم برجای گذاشت.

وی ضمن بیان اینکه برخورد نیسان با کامیون در کیلومتر ۶۴ محور دامغان به سمنان حادثه دیگر رانندگی در استان بود، افزود: طی این حادثه دو نفر مصدوم شدند.

کد خبر 6097487

دیگر خبرها

  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین افتتاح می‌شود
  • باران یک‌هزار کیلومتر راه عشایری ایلام را تخریب کرد
  • ییلاق زیبای سلانسر در استان گیلان (فیلم)
  • کندوان یک‌ طرفه شد
  • عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود
  • آغاز عملیات تکمیلی ۴ خطه شدن محور خروجی دره شهر به طول ۱۱‌.۵ کیلومتر