Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از قم، علی‌اکبر رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگاران به تشریح شرایط بحرانی حاکم بر شهر و کشور پرداخت و اظهار داشت: ستاد مدیریت بحران شهرداری قم باهدف کاهش آسیب در شرایط بحرانی و کمک‌رسانی به شهروندان از ۵ سال پیش تاکنون در کنار مردم بوده است.

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت و پیشگیری از بحران شهرداری قم با تأکید بر به‌روزرسانی تجهیزات و انجام اقدامات زیربنایی تصریح کرد: طرح جامع مطالعاتی زلزله و سیل در حال تدوین بوده و بر اساس مطالعات جدید موردبازنگری قرارگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تشکیل ستاد بحران در هر منطقه‌ها ریاست شهرداران مناطق خبر داد و خاطرنشان کرد: علاوه بر چهار کمیته اصلی ستاد مدیریت بحران در هر منطقه نیز ستاد بحران بر اساس نیازها و موقعیت منطقه در حال فعالیت بوده و مسائل و مشکلات به‌صورت مجزا نیز بررسی و رفع می‌شود.

رحیمی اقدامات ستاد بحران برای مبارزه با کرونا را قابل‌تقدیر خواند و بیان کرد: از نخستین جلسه ستاد بحران در استانداری و اعلام رسمی شیوع کرونا در شهر، ستاد بحران در شهرداری نیز تشکیل‌شده و برنامه جامع ضدعفونی و گندزدایی شهر آغازشده است.

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت و پیشگیری از بحران شهرداری قم از تشکیل ۱۰ کمیته برای مبارزه با کرونا خبر داد و افزود: ضدعفونی کردن تاکسی‌ها به‌صورت مستمر، استفاده از نقشه جی‌ای اس برای شناسایی عارضه‌های شهری و ضدعفونی کردن ۸ هزار نقطه بحرانی از اقدامات انجام‌شده است.

وی ادامه داد: گندزدایی معابر شهر و المان‌های شهری با ۴۰ دستگاه ماشین و همچنین حمل پسماندها بیمارستانی به‌صورت ویژه و دفن پسماندهای شهری بر اساس پروتکل‌های بهداشتی بخشی دیگر از  اقدامات انجام‌شده است.

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم  از تهیه دستگاه زباله‌سوز برای شهر قم خبر داد و گفت: با پیگیرهای شهردار قم و رایزنی‌های انجام‌شده با سفیر چین یک دستگاه زباله‌سوز به‌زودی وارد قم شده و نصب و راه‌اندازی می‌شود.

۴۶

کد خبر 1379073

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قم بحران شهرداری قم ستاد بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۶۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیشینگ کار حرفه ای در کرج در دام پلیس افتاد

سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد : کارشناسان پلیس فتا استان البرز با به کارگیری روش های نوین بررسی جرائم رایانه ای و به کارگیری اقدامات فنی و پلیسی از فعالیت یک اکانت تلگرامی در زمینه فیشینگ مطلع شدند.

وی افزود: پس از انجام اقدامات لازم مخفیگاه متهم مورد نظر در منطقه عظیمیه کرج شناسایی و نامبرده با هماهنگی قضایی دستگیر شد.

نادربیگی گفت: در بازرسی از تجهیزات الکترونیک متهم که به وسیله آن ها اقدام به ارسال پیامک های جعلی ابلاغیه قضایی می کرد، اطلاعات بانکی بیش از ۴۰۰ کاربر شناسایی شد که تاکنون ۱۸ نفر از مالباختگان شناسایی شده اند.

وی افزود: ارزش کلاهبرداری این متهم توسط کارشناسان بیش از ۲ میلیارد ریال برآورد می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • حل مسائل کشور در حوزه زلزله‌های بزرگ ۵ کلانشهر ایران
  • تعیین معین برای ۱۷ استان سیل زده | بازگشایی ایمن راه‌ های روستایی و عشایری 
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان امور عشایر
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • فیشینگ کار حرفه ای در کرج در دام پلیس افتاد
  • قطع‌نامه‌ای در حوزه تاب‌آوری و مدیریت بحران برای مسئولان تدوین می شود
  • ۶۰ نقطه حادثه خیز در سواحل رشت شناسایی شد
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌