Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، حمید راستی دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز و دبیر کانون قرآن و عترت این دانشگاه از برگزاری «طرح معنوی جزءخوانی مجازی قرآن کریم» در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این طرح شامل بارگذاری فایل صوتی تلاوت روزانه یک جزء کلام الله مجید در هر روز از ماه مبارک رمضان از طریق پایگاه خبری مفدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هدف از این طرح انس بیشتر جامعه دانشگاهی با قرآن کریم در ایام رمضان و استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای تعمیق و گسترش فعالیت‌های قرآنی است تا در شرایطی که مردم کشورمان و همچنین دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی از حضور در محافل معنوی قرائت قرآن کریم در این ماه مبارک محروم شده‌اند، بتوانیم شرایطی را ایجاد کنیم تا روزه‌داران از فرصت قرآئت قران کریم بهره‌مند شوند.

دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی تبریز تصریح کرد: در این طرح در واقع ما بر آن شدیم تا از طریق بارگذاری فایل صوتی تلاوت روزانه قرآن کریم توسط دانشجویان قرآنی دانشگاه علوم پزشکی تبریز که همگی از برگزیدگان جشنواره‌های قرآنی دانشگاه‌ها هستند، بخشی از فضیلت از دست رفته قران خوانی محفلی را در ایام مبارک رمضان جبران کنیم به این امید که مقبول درگاه حق واقع شود.

این دانشجوی فعال قرآنی خاطر نشان کرد: در جریان این طرح معنوی همه روزه در ساعتی مشخص از ایام ماه مبارک رمضان، فایل صوتی تلاوت جزء مربوطه از قرآن کریم جهت استماع علاقمندان بارگذاری خواهد شد که جامعه دانشگاهی سراسر کشور می‌توانند با دانلود فایل، از فضیلت جزءخوانی روزانه قرآن کریم بهره‌مند شوند.

راستی با بیان این‌که این طرح‌ با مشارکت دانشجویان برگزیده در ادوار جشنواره‌های قرآنی وزارت بهداشت برگزار می‌شود، بیان داشت: میلاد عاشقی نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی دانشجویان مسلمان، دانیال محروقی نفر اول رشته حفظ مسابقات ملی دانشجویان، سیدمحمدرضا حسینی برگزیده رشته حفظ وزارت بهداشت و سایر منتخبین و دانشجویان فعال قرآنی در این طرح حضور و در طول ایام ماه مبارک رمضان از محضرشان استفاده خواهیم کرد.

وی گفت: همچنین با هماهنگی‌های صورت گرفته باحامد سلیمی دبیر مجمع دبیران کانون‌های قرآن و عترت وزارت بهداشت ، پیگیر حضور و مشارکت قاریان و مرتلین برتر از سراسر کشور در این طرح معنوی خواهیم بود.

کد خبر 4905199

منبع: مهر

کلیدواژه: تلاوت قرآن معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت آموزش مجازی ماه مبارك رمضان ویروس کرونا وزارت علوم تحقیقات و فناوری آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه ها دانشگاه های علوم پزشکی دانشجویان دانشگاه تهران علی خاکی صدیق دانشگاه تربیت مدرس آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی دانشگاه های ایران شورای عالی انقلاب فرهنگی محمد مهدی طهرانچی ماه مبارک رمضان وزارت بهداشت علوم پزشکی طرح معنوی قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۶۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور جمعی از مسئولان، اصحاب رسانه و فرهنگ از عوامل تولید برنامه‌های ماه مبارک رمضان صدا و سیمای خوزستان تقدیر شد.

مدیر کل صدا و سیمای خوزستان نیز در این مراسم گفت: در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی از جمله پخش زنده محافل قرآنی، ترتیل خوانی قرآن کریم و ضبط و پخش ۲۰۰ جلسه محفل قرآنی خانگی انجام شده است.

داریوش دبیقی با اشاره به تولید مجموعه تصویری آوای نور در شبکه خوزستان افزود: این مجموعه یکی از برنامه‌های خلاقانه و اثرگذار درماه مبارک رمضان بود که مورد تقدیر دفتر مقام معظم رهبری قرار گرفت.

وی ضمن تقدیر از همکاری نماینده ولی فقیه استان در جهت تولید برنامه‌های ماه رمضان ادامه داد: یکی از نمونه‌های مؤثر در تولید برنامه سازی ماه رمضان هماهنگی اثر گذار اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برای تولید برنامه‌ها بوده است.

کد خبر 6092192

دیگر خبرها

  • نگاه قرآنی و تفسیری رهبر معظم انقلاب با سخن و کلام ایشان عجین است
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند