Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه کرم زاده عضو تیم ملی تیراندازی با تفنگ در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: تعویق المپیک در درجه اول برای من ناراحت کننده بود، اما با تعویق آن می‌توانم با حضور در مسابقات پیش دیگر فرصت بیشتری برای تمرین داشته باشم و با آمادگی بیشتری در مسابقات المپیک سال آینده شرکت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا تا جایی که امکان داشته در قرنطینه قرار گرفته ام. در خانه تمرینات خود را منظم زیر نظر مربی و با برنامه ادامه می‌دهم. از طریق فضای مجازی با مربی در ارتباط هستم.

کرم زاده با بیان چگونگی تمرین‌های خود در خانه گفت: فدراسیون تجهیزات و دستگاه شبیه ساز تیراندازی را در اختیار من و ملی پوشان قرار داده تا در خانه تمرین کنیم. یک روز در میان از ساعت ۹ تا ۱۳ تیراندازی می‌کنم و روزی که تمرین تیراندازی نداشته باشم حدود یک ساعت یا بیشتر بدنسازی می‌کنم.

او ادامه داد: در خانه تمرین تیراندازی به صورت خشک است و امکان تمرین با تیر وجود ندارد. قطعا بدون تیر کیفیت تمرین پایین‌تر می‌آید.

عضو تیم ملی تیراندازی افزود: دوست دارم بعد از شکست کرونا به دیدار همه دوستان و فامیلی که در این مدت، امکان دیدنشان را نداشتم بروم. از کادر درمان که برای نجات جان مردم تلاش می‌کنند تشکر می‌کنم و از مردم می‌خواهم این مسئله را جدی بگیرند و به توصیه‌های پزشکان عمل کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تیراندازی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۷۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی

امین میرزازاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: میزبانی رقابت‌های جام تختی به پیشرفت کشتی خوزستان کمک بسیاری می‌کند.

وی در خصوص کسب عنوان برترین کشتی گیر آسیا و آقای ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ افزود: این عنوان متعلق به همه جامعه کشتی است و البته کسانی که برای نام کشتی کشور تلاش می‌کنند.

وی گفت: المپیک میدان سختی است و همه کشتی‌گیران از آمادگی بسیار بالایی برخوردار هستند. بچه‌های ما اکنون در شرایط خوبی قرار دارند و از ۱۸ اردیبهشت ماه اردوها شروع می‌شود تا با آمادگی کامل راهی المپیک شویم.

میرزازاده درباره شرایط پای خود که در مسابقات پیش از قهرمانی آسیا مصدوم شده بود، گفت: خدا را شکر شرایطم بهتر است و روز به روز با تمرینات بهتر هم خواهد شد.

کد خبر 6089334

دیگر خبرها

  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رؤیا / مرادی: هدف مشترک داریم
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رویا
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید