Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-06@20:09:55 GMT

اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۷۰۱۱

اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، امیرجمشیدنژاد اظهار کرد: هر ساله برای تعیین نرخ کرایه تاکسی جلسات متعددی با نمایندگان رانندگان تاکسی برگزار و نرخ کرایه در تمامی خطوط تعیین می‌شود.

وی افزود: بعد از تعیین نرخ کرایه تاکسی برای تصویب به شورای شهر ارسال شد و در جلسات مختلف هم در شورای شهر با حضور نمایندگان نرخ کرایه بررسی و تصویب و برای تایید به فرمانداری ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمشیدنژاد یادآور شد: سال ۹۸ با توجه به افزایش نرخ بنزین هیچگونه افزایش نرخ کرایه تاکسی اعمال نشد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج  افزود: برچسب نرخ‌های جدید کرایه تاکسی در بین رانندگان توزیع می‌شود و رانندگان نیز باید آن را در معرض دید مسافران نصب کنند.

وی تصریح کرد: برای کودکان بالای ۵ سال سن نیز نرخ کرایه یک نفر محاسبه خواهد شد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: نرخ‌های جدید کرایه تاکسی از اول اردیبهشت ماه ۹۹  اعمال شده و شهروندان در صورت مشاهد هرگونه تخلف می‌توانند از طریق سامانه پیامکی به شماره  ۱۰۰۰۰۲۰۴۰ اعلام کنند.

کد خبر 503129 برچسب‌ها استان کردستان حمل و نقل شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان کردستان حمل و نقل شهری کرایه تاکسی نرخ کرایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۷۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا در تهران قدیم خودرو‌ها وسط خیابان پارک می‌کردند؟

پارک خودرو در حاشیه خیابان اگرچه امروز یک تصویر آشنا برای همه شهروندان است، اما روزگاری در تهران رسم بود که رانندگان خودرو‌های خود را درست در وسط خیابان پارک کنند.

به گزارش همشهری آنلاین، این تصویر جالب از خیابان سعدی تهران به سمت میدان مخبرالدوله که در دهه ۳۰ ثبت شده است، قوانین شهری متفاوت آن روزگار را نشان می‌دهد. همان روز‌ها که اگرچه شمار خودرو‌ها بسیار کمتر بود، اما رانندگان باید برخلاف قوانین فعلی، خودرو‌های خود را در وسط خیابان پارک می‌کنند. موضوعی که اگرچه امروز هم در برخی معابر تهران مشاهده می‌شود، اما علت آن کمبود جای پارک حاشیه‌ای است.

دیگر خبرها

  • پلیس راه: خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • احتمال ریزش سنگ در جاده کرج چالوس
  • راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون تماس در حمل‌ونقل عمومی آتن
  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • پیشنهاد افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در اهواز
  • چرا در تهران قدیم خودرو‌ها وسط خیابان پارک می‌کردند؟
  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی
  • نارضایتی برخی از تاکسی داران از درخواست معاینه فنی برای خودروی فرسوده هنگام تعویض