Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@06:08:21 GMT

خودروی ۲۰۷ در آتش تعمیرگاه سوخت

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۷۱۶۷

بامداد امروز یک خودروی پژو۲۰۷ در تعمیرگاه خیابان هنگام در آتش سوخت.

به گزارش میزان، شهروندان وقوع آتش سوزی خودروی سواری را ساعت ۰۵:۳۹ بامداد امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع دادند که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۵۴ به محل حادثه در خیابان هنگام، بالاتر از چهار راه استقلال، کوچه رضایی حرکت کردند.

بنا به اظهار سید مجید رضایی فرمانده آتش نشانان اعزامی، یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۷ دریک تعمیرگاه خودرو به دلیل نامعلوم دچار آتش سوزی شده بود و شعله‌های آتش نیز در حال سرایت به دیگر خودرو‌ها بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله با قطع برق و گاز به ایمن سازی محل حادثه پرداختند و با تجهیز خود به دستگاه تنفسی، با استفاده از یک رشته لوله آبرسانی مشغول مهار آتش شدند.

فرمانده آتش نشانان خاطرنشان کرد: ادامه داد: با تلاش نیرو‌های عملیات، آتش سوزی خودرو به سرعت مهار شد و از گسترش آتش به سایر نقاط، خودور‌ها و مغازه‌های کناری جلوگیری به عمل آمد.

علت بروز این حادثه و نیز میزان خسارت وارده در حال بررسی است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا تفریغ بودجه 97 جهش تولید رتبه بندی فرهنگیان وام یک میلیونی روز سعدی خودرو ۲۰۷ آتش تعمیرگاه ویروس کرونا تفریغ بودجه 97 جهش تولید رتبه بندی فرهنگیان وام یک میلیونی روز سعدی آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۷۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جدید از خسارت‌های آتش‌سوزی مهیب شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت

صاویر جدید از آتش‌سوزی گسترده در شهرک امامزاده ابراهیم(ع) شهرستان شفت در استان گیلان، که در این حادثه بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری به صورت کامل در آتش سوخت و دچار خسارت سنگین شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، تصاویر جدید از آتش‌سوزی گسترده شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شهرستان شفت در استان گیلان، که در این حادثه بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری به صورت کامل در آتش سوخت و دچار خسارت سنگین شد. این حادثه تلفات جانی نداشت.

کد خبر 750179

دیگر خبرها

  • تصاویر جدید از خسارت‌های آتش‌سوزی مهیب شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • کشف خودروی تویوتا قاچاق از یک تعمیرگاه
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین