Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@09:25:25 GMT

کاپیتان رقیب آسیایی پرسپولیس تخفیف داد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۷۳۸۷

کاپیتان رقیب آسیایی پرسپولیس تخفیف داد

کریم بوضیاف، کاپیتان تیم الدحیل هم به ستاره هایی پیوست که درصدی از حقوق و دستمزد خود را به باشگاه تخفیف داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرمانده الدحیلی ها رقیب آسیایی پرسپولیس هم به دیگر بازیکنان مطرح لیگ ستارگان قطر پیوست. کریم بوضیاف هم حالا در گروه بازیکنانی قرار گرفت که قسمتی از مبلغ قرارداد خود را به باشگاه تخفیف داد تا تبدیل به کمک هایی برای خانواده های آسیب دیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریم بوضیاف با تأکید بر اینکه با رعایت برخی از روش های پیشگیری و دستورالعمل های بهداشتی، می تواند از شیوع بیشتر ویروس کارونا جلوگیری کند معتقد است با این کار می تواند به افراد کم بضاعتی که دچار ویروس کرونا شدند و یا خانواده هایی که به این دلیل آسیب دیدند کمک کند و ستاره های یدیگر قطری را هم تشویق به انجام این کار کرد.

این حرکت بوضیاف در حالی اتفاق افتاد که پیش از آن تعدادی از ستاره های نامدار لیگ ستارگان قطر هم در این کمپین حضور پیدا کرده بودند که از آن جمله می توان به یوسف المساکنی(ستاره تونسی الدحیل)، معز علی (آقای گل رقابت های جام ملت های آسیا)، عاصم مادبو، بسام الراوی، حسن الهیدوس (کاپیتان تیم ملی قطر)، عبدالکریم حسن (بهتری بازیکن سال آسیا ۲۰۱۸)، عبدالعزیز حاتم، هدی علی و … اشاره کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حسن الهیدوس الدحیل قطر بسام الراوی حسن الهیدوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۷۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد

به گزارش همشهری آنلاین محمود کلهر با اشاره به اینکه پرسپولیس مقابل سپاهان فرصت صدنشینی را از دست داد درباره نقش مربیان در رسیدن به موفقیت صحبت می‌کند: مربیان حرفه‌ای زمانی موفق می‌شوند که تیم‌شان را از حاشیه بیرون بیاورند و البته تابع بازیکن، مدیر و سایر موارد نباشند. نمونه این مسئله هم به بازی بیشتر بازیکنان در دیدار جام حذفی بازمی‌گشت در حالی که نیاز نبود همه بازیکنان بازی کنند؛ بیرون کشیدن ترابی در دقیقه ۶۰ باعث شد تا بازی سپاهان را خیلی حساس کنیم در حالی که یک مربی باید اقتدارش را در بحران‌ها نشان دهد و فقط به بازی پیش رو نگاه کند.

در بازی مقابل تیم اراک سرنوشت بازی در دستان پرسپولیس بود به همین دلیل مربی تیم برنده نباید باعث شود شرایط تیمش بهم بخورد.

پیشکسوت پرسپولیس البته در ادامه از اوسمار حمایت کرده و می‌گوید: به نظرم اوسمار مربی خوب و فهمیده‌ای است و باز هم باید از او حمایت کرد. در زمان یحیی تیم پرسپولیس با کاستی‌هایی در چند منطقه مواجه بود اما با جذب بازیکنانی مانند عیسی، حسن و اورونوف ضعف‌ها به نقطه قوت تبدیل شدند که این یک مزیت بزرگ است. البته با وجود این اوسمار باید جدی‌تر، محکم‌تر و در مهره‌چینی بهتر و قوی‌تر کار کند تا بتواند در نتیجه‌گیری باز هم موفقیت‌هایش را تکرار کند.

کلهر در رابطه با جنگ قهرمانی و رقابت شدیدی که بین پرسپولیس و استقلال وجود دارد، می‌گوید: من اصلاً این نکته را قبول ندارم که سرنوشت قهرمانی در دستان تیم صدرنشین است و قرعه‌اش هم بهتر از پرسپولیس است چون اتفاقاً استرس استقلال را بیشتر از پرسپولیس می‌دانم؛ چه بسا که نگه داشتن صدر دشوارتر است.

کد خبر 849537 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • دانشگاه اراک در میان برترین‌های آسیا قرار گرفت
  • دانشگاه تبریز در رتبه‌بندی آسیایی تایمز در جایگاه ۱۲۱ دانشگاه‌های آسیا قرار گرفت
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله
  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپولیس
  • عالیشاه نیازمند یک بازگشت باشکوه