Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک صادرات ایران با تخصیص بیش از ٣٥ هزار میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه در سال ٩٨ بیش از ١١٣ هزار نفر را راهی خانه بخت کرد.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، تعداد ١١٣ هزار و ٥٠ عروس و داماد طی سال ٩٨ با دریافت وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه بانک صادرات ایران به ارزش بالغ بر ٣٥ هزار و ٢٢٤ میلیارد ریال موفق به ازدواج شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این بانک از ابتدای سال ٩٧ تا پایان سال ٩٨ با پرداخت بالغ بر ٥٣ هزار میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه، زمینه ازدواج ٢٢٩ هزار و ٢٥١ عروس و داماد را فراهم کرده است.

بانک صادرات ایران در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه، اعطای وام‌های قرض‌الحسنه برای ازدواج، اشتغالزایی سرپرستان خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و معرفی شدگان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پرداخت تسهیلات مسکن اقشار ویژه، بهسازی و نوسازی مسکن روستایی و بافت فرسوده، پرداخت وام به آسیب‌دیدگان حوادث غیرمترقبه از جمله سیل سال جاری، حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط و سایر وام‌های ضروری را همچنان در دستور کار دارد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: قرض الحسنه بانک صادرات وام ازدواج پول نیوز اشتغالزایی تسهیلات وام قرض الحسنه میلیارد ریال بانک صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۷۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند

محمدمهدی اصغری گفت: پرداخت این میزان صدقه نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن(۱۴۰۱) حدود ۲۷ درصد افزایش داشت.

وی با اشاره به اینکه مبلغ ۱۶ میلیارد و ۶۷ میلیون ریال صدقه در سال ۱۴۰۱ جمع‌آوری شده بود، ابراز کرد: صدقه‌های جمع‌آوری شده برای خانواده‌های زیر پوشش در زمینه‌های درمان، معیشت، جهیزیه، خرید لوازم منزل، کمک هزینه تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان، ساخت و تعمیر مسکن و کمک‌های موردی هزینه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد
  • معمای وام ازدواج ۱۴۰۳ چگونه حل می‌شود؟
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه
  • ماجرای صف انتظار زوجین و تاخیر در پرداخت وام ازدواج پیگیری شد
  • باید برای رفع تعهد ارزی از کشورهای همسایه ریال را به رسمیت بشناسیم
  • پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
  • چرا بانک‌ها از پرداخت تسهیلات مسکن طفره می‌روند؟/ فرار بانک ها از تله وام مسکن