Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سلطانی، معاون ورزشی باشگاه استقلال اعلام کرد که فرهاد مجیدی خواهان حضور بک دستیار جدید در کادر فنی خود شده است. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امیر سلطانی درباره نشست باشگاه‌ها با مسئولان فدراسیون فوتبال برای بررسی پرونده‌های تشکیل شده در فیفا، گفت: آقای نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال و دیگر دوستان نقطه نظرات و پیشنهادات خود را داشتند و با سعه صدر نیز به پیشنهادات باشگاه‌ها گوش دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خروجی جلسه خوب بود و قرار شد پیشنهادات در اولین جلسه هیئت رئیسه بررسی شده و برای فصل آینده در سازمان لیگ لحاظ شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بحث عدم جذب بازیکن و مربیان خارجی نیز تصویب شد یا نه، تصریح کرد: هیچ صحبتی در این زمینه نشد و تنها پیشنهاد شد که قرارداد خارجی‌ها به ریال باشد و بحث دلار و یورو لحاظ نشود.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در مورد پرونده‌های این باشگاه در فیفا خاطرنشان کرد: پرونده‌های ما دو بخش دارد، یکسری حکم نهایی دارند و حدود دو، سه هفته پیش نامه‌ای به فیفا ارسال کردم که بخشی از مطالبات از محل درآمدهای استقلال در فیفا پرداخت شود. یکسری پرونده‌ها نیز به کمیته انضباطی رفته است و هنوز فرصت داریم. 

سلطانی در خصوص اینکه آیا استقلال ممکن است با محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی روبرو شود، گفت: خیر، محرومیتی استقلال را تهدید نمی‌کند. با دکتر اسدی نیز صحبت کردم و خوش‌بین بودند که از مطالبات استقلال در فیفا طلب‌ها پرداخت شود. 

وی در واکنش به این سؤال که باشگاه استقلال از هواداری تشکر کرد که ظاهراً اقدامی برای پرداخت پول دیاباته و میلیچ نکرده است، گفت: من درباره این شخص چیزی نمی‌دانم و مدیرعامل باشگاه با ایشان در ارتباط است. درباره مصاحبه سعادتمند و تشکر از این هوادار، نمی‌توانم نظر بدهم. مدیرعامل باشگاه خودشان صاحب‌نظر هستند، اما یکسری چیزها باید لحاظ شود. انتقال پول بین کشورهای اروپایی بین یک تا سه روز زمان می‌برد، در خاورمیانه نیز 10 روز. بابد صبر کنیم که پول به حساب دیاباته و میلیچ واریز می‌شود یا نه. 

معاون ورزشی باشگاه استقلال در ارتباط با فعالیت‌های هوادار مذکور و تشکر عجیب باشگاه استقلال از این فرد، گفت: در جایگاهی نیستم که درباره پرداخت‌ها نظر بدهم. اینکه فرد دیگری در آن سر دنیا کارهایی کرده است، من نباید نظر بدهم. 

سلطانی درباره بحث کاهش قراردادهای بازیکنان خاطرنشان کرد: کسر قرارداد قانونی نیست. یکسری باشگاه‌ها و بازیکنان خودشان توافقاتی انجام دادند و به حالت خیریه خواستند به باشگاه‌ها کمک کنند.

وی در ارتباط با بحث ادامه یا تعطیلی مسابقات لیگ برتر تصریح کرد: شروع مسابقات مسئله‌ای است که دنیا با آن درگیر است. بازیکنی که از آمادگی دور شده است، نیاز به 25 تا 30 روز بدنسازی دارد. مسابقات نیز 45 روز طول می‌کشد و مسئله‌ پیچیده‌ای است. بابد منتظر تصمیم فیفا باشیم. 

معاون ورزشی باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا جلسه امروز مفید خواهد بود یا نه،گفت: بسیار مفید خواهد بود، چون آقای نبی عمری در فوتبال بوده و باتجربه است. 

سلطانی درباره اینکه آیا قرار  مجیدی خواستار حضور یک دستیار خارجی شده است، گفت: به، دستیار جدید می‌خواهند. این مربی آن زمان قرارداد داشت و نمی‌توانستیم با او مذاکره کنیم، اما الان قرارداد ندارد.

وی در واکنش به ناراحتی فرهاد مجیدی از وضعیت مدیریتی باشگاه استقلال گفت: باز هم درباره شخص ثالث سؤال کردید که به من مربوط نیست.

تردید مسئولان استقلال در پرداخت پول از سوی خواننده خارج‌نشین

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط استقلال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال معاون ورزشی باشگاه استقلال پرونده ها باشگاه ها نظر بدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۷۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از قسمت‌های مصاحبه خسرو حیدری در استودیو آنتن به حرف‌های او درباره پشیمانی از پیوستن به سپاهان مربوط می‌شود؛ صحبت‌هایی که با عصبانیت و ناراحتی هواداران اصفهانی مواجه شده است.

حیدری در این بخش از مصاحبه‌اش می‌گوید: «یکی از دلایلی که در استقلال خداحافظی کردم این بود که خاطره تلخ رفتن به سپاهان و یک سال حضور در این تیم را از ذهن هواداران تیم پاک کنم. صد در صد رفتن به سپاهان اشتباه بود. با آقای قلعه‌نویی رفتم و چند بازیکن دیگر استقلال هم آنجا بودند.»

این صحبت‌های خسرو با واکنش سپاهانی‌ها مواجه شده و حتی روزنامه منتسب به باشگاه تیتر اول خود را به این موضوع اختصاص داده و نوشته: «خسرو جان! در آن سپاهان پرمهره بود و نبودت برای ما فرقی نداشت.»

حیدری در لیگ دهم با پیراهن سپاهان به میدان رفت و موفق شد با این تیم به مقام قهرمانی لیگ برتر هم دست پیدا کند، ولی بلافاصله به استقلال بازگشت و آخرین قهرمانی در لیگ برتر را با پیراهن آبی در لیگ دوازدهم تجربه کرد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • ماکرون: اروپا در معرض نابودی قرار دارد
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم/ تشکر رهبری از ورزشکران بی سابقه بود
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال
  • فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه