Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@19:14:57 GMT

توزیع بسته‌های بهداشتی توسط انجمن محیط زیست قلعه‌تل

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۷۸۵۳

توزیع بسته‌های بهداشتی توسط انجمن محیط زیست قلعه‌تل

مسوول انجمن دوست‌داران محیط زیست قلعه‌تل روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این انجمن از ابتدای شیوع کرونا با توجه به اهمیت سلامتی مردم، فعالیت خود را روی بحث‌های بهداشتی و فرهنگ‌سازی در این زمینه متمرکز کرد.

سمیه علی‌دشت افزود: با کمک‌ مردمی و خیرین، تلاش کرده‌ایم که کمک‌ هدفمندی در راستای قطع زنجیره کرونا انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تعداد زیادی جزوه آموزشی درباره این ویروس و راه‌های مقابله با آن، از سوی این انجمن تهیه و بین مردم توزیع شد.

وی با بیان اینکه انجمن دوستداران محیط زیست قلعه‌تل تفاوتی بین ایذه و باغملک قایل نیستند ادامه داد:تعداد ۵۲ بسته بهداشتی شامل اسپری ضدعفونی کننده، ماسک و همین تعداد ست کامل لباس گان محافظ در برابر کرونا نیز به بیمارستان شهدای ایذه اهدا شد.

مسوول انجمن دوست‌داران محیط زیست قلعه‌تل از توزیع بیش از سه هزار ماسک در سطح شهرستان باغملک خبرداد و افزود: بیش از ۱۰۰ مخزن آب برای شستشوی دست نیز در سطح شهرستان باغملک نصب و مقداری نیز مایع ضدعفونی کننده بین مردم توزیع شد.

وی افزود: ۲۰۰ ماسک نیز بین رانندگان مسیرهای ایذه به قلعه‌تل و باغملک توزیع شد تا به این افراد نیز در این وضعیت کرونا کمک شده باشد.

ویروس کرونا نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

برچسب‌ها ویروس کرونا سهم_من_در_مهارکرونا ایذه قلعه تل باغملک پروندهٔ خبری پویش اجتماعیِ سهم من در کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ایذه قلعه تل باغملک ویروس کرونا ایذه قلعه تل باغملک محیط زیست قلعه تل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۷۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا

دریافت 24 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با آخرین روز از گرامیداشت هفته زمین پاک و با هدف ترویج فرهنگ محافظت از محیط زیست و منابع طبیعی، جشنواره زمین پاک در شهرستان آستارا با حضور مسؤولان ارشد استانی و شهرستانی، دانش آموزان، دبیران و جوامع محلی در محل خانه محیط زیست پناهگاه حیاط وحش این شهرستان برگزار شد.

کد خبر 6090076

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  •  عدم اجرایی شدن کامل طرح تفکیک زباله از مبداء چالشی بزرگ است
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی ۲۱ درصد است
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد